Теоретичні засади формування інтегрованих маркетингових комунікацій підприємств агропромислового комплексу
Анотація
Досліджено окремі аспекти формування інтегрованих
маркетингових комунікацій підприємств агропромислового комплексу. Із
формуванням нових стратегій розвитку в умовах загострення конкуренції
значно посилилася роль маркетингових комунікацій, а підприємства
розпочали пошук найбільш ефективних методів і способів їх використання.
Одним із таких методів є інтегровані маркетингові комунікації, використання яких є актуальним та стратегічно важливим для підприємств
агропромислового комплексу, оскільки це один із найбільш ефективних
методів впливу на поведінку споживача та простих способів максимізувати
окупність інвестицій в маркетинг і просування продукції на ринку.
Мета дослідження полягає в узагальненні та розробці окремих
теоретико-методологічних положень формування інтегрованих
маркетингових комунікацій підприємств агропромислового комплексу.
Для досягнення поставленої мети було визначено та вирішено такі
завдання: уточнено сутність інтегрованих маркетингових комунікацій;
визначено засоби та сформовано комплекс інтегрованих
маркетингових комунікацій підприємств АПК; розроблено та
запропоновано алгоритм планування інтегрованих маркетингових
комунікацій підприємств агропромислового комплексу.
Теоретико-методологічною основою досліджень стали
діалектичний метод пізнання, фундаментальні положення маркетингу і
маркетингових комунікацій; використано методи: історичний,
абстрактно-логічний, аналізу і синтезу, системний підхід. У результаті
проведених досліджень виокремлено наукові підходи, за якими можна
розглядати інтегровані маркетингові комунікації як «концепція»,
«система», «процес». Встановлено, що інтегровані маркетингові
комунікації підприємств агропромислового комплексу мають бути
спрямовані на зміну поведінки споживачів задля здійснення ними купівлі,
забезпечення конкурентних переваг та стійких позицій на ринку.
маркетингових комунікацій підприємств агропромислового комплексу. Із
формуванням нових стратегій розвитку в умовах загострення конкуренції
значно посилилася роль маркетингових комунікацій, а підприємства
розпочали пошук найбільш ефективних методів і способів їх використання.
Одним із таких методів є інтегровані маркетингові комунікації, використання яких є актуальним та стратегічно важливим для підприємств
агропромислового комплексу, оскільки це один із найбільш ефективних
методів впливу на поведінку споживача та простих способів максимізувати
окупність інвестицій в маркетинг і просування продукції на ринку.
Мета дослідження полягає в узагальненні та розробці окремих
теоретико-методологічних положень формування інтегрованих
маркетингових комунікацій підприємств агропромислового комплексу.
Для досягнення поставленої мети було визначено та вирішено такі
завдання: уточнено сутність інтегрованих маркетингових комунікацій;
визначено засоби та сформовано комплекс інтегрованих
маркетингових комунікацій підприємств АПК; розроблено та
запропоновано алгоритм планування інтегрованих маркетингових
комунікацій підприємств агропромислового комплексу.
Теоретико-методологічною основою досліджень стали
діалектичний метод пізнання, фундаментальні положення маркетингу і
маркетингових комунікацій; використано методи: історичний,
абстрактно-логічний, аналізу і синтезу, системний підхід. У результаті
проведених досліджень виокремлено наукові підходи, за якими можна
розглядати інтегровані маркетингові комунікації як «концепція»,
«система», «процес». Встановлено, що інтегровані маркетингові
комунікації підприємств агропромислового комплексу мають бути
спрямовані на зміну поведінки споживачів задля здійснення ними купівлі,
забезпечення конкурентних переваг та стійких позицій на ринку.
Повний текст:
PDFМетрики статей
Завантаження метрик ...
Metrics powered by PLOS ALM
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.