Теоретичні засади формування інтегрованих маркетингових комунікацій підприємств агропромислового комплексу
Abstract
Досліджено окремі аспекти формування інтегрованихмаркетингових комунікацій підприємств агропромислового комплексу. Із
формуванням нових стратегій розвитку в умовах загострення конкуренції
значно посилилася роль маркетингових комунікацій, а підприємства
розпочали пошук найбільш ефективних методів і способів їх використання.
Одним із таких методів є інтегровані маркетингові комунікації, використання яких є актуальним та стратегічно важливим для підприємств
агропромислового комплексу, оскільки це один із найбільш ефективних
методів впливу на поведінку споживача та простих способів максимізувати
окупність інвестицій в маркетинг і просування продукції на ринку.
Мета дослідження полягає в узагальненні та розробці окремих
теоретико-методологічних положень формування інтегрованих
маркетингових комунікацій підприємств агропромислового комплексу.
Для досягнення поставленої мети було визначено та вирішено такі
завдання: уточнено сутність інтегрованих маркетингових комунікацій;
визначено засоби та сформовано комплекс інтегрованих
маркетингових комунікацій підприємств АПК; розроблено та
запропоновано алгоритм планування інтегрованих маркетингових
комунікацій підприємств агропромислового комплексу.
Теоретико-методологічною основою досліджень стали
діалектичний метод пізнання, фундаментальні положення маркетингу і
маркетингових комунікацій; використано методи: історичний,
абстрактно-логічний, аналізу і синтезу, системний підхід. У результаті
проведених досліджень виокремлено наукові підходи, за якими можна
розглядати інтегровані маркетингові комунікації як «концепція»,
«система», «процес». Встановлено, що інтегровані маркетингові
комунікації підприємств агропромислового комплексу мають бути
спрямовані на зміну поведінки споживачів задля здійснення ними купівлі,
забезпечення конкурентних переваг та стійких позицій на ринку.
Downloads
Issue
Section
Article
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).