Теоретичні засади розвитку ринку соняшнику в Україні



С. В. Шарковська

Анотація


Проаналізовано теоретичні засади розвитку ринку
соняшнику, висвітлено сучасні тенденції розвитку ринку даної культури,
вплив факторів маркетингового середовища на ринок та перспективи
його росту. Розглянуто стан та основні проблеми формування ринку
насіння соняшнику, а також визначено основні чинники для його
успішного розвитку.
Соняшник вважається однією з небагатьох сільськогосподарських
культур, яка користується високим попитом як на внутрішньому, так і
на зовнішньому ринку, дає змогу аграрним підприємствам отримувати
високі прибутки. Насіння соняшнику використовується як цінний
продукт харчування і широко застосовується різноманітними галузями
переробної промисловості.
Одним зі шляхів підвищення ефективності виробництва на ринку
соняшнику є впровадження сучасних технологій його виробництва й
зокрема, велике значення має застосування ресурсозберігаючих
технологій з одночасним зростанням урожайності. Насіння соняшнику
має сталий попит у різні періоди року, що свідчить про його високу
ліквідність та експортну привабливість. Для забезпечення зростання
виробництва соняшнику велике значення має концентрація посівів в
регіонах із найбільш сприятливими умовами, тому виробництво
соняшнику за останні декілька років є одним із найбільш
високорентабельних виробництв у сільському господарстві.

Повний текст:

PDF

Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.