Теоретичні засади розвитку ринку соняшнику в Україні
Abstract
Проаналізовано теоретичні засади розвитку ринкусоняшнику, висвітлено сучасні тенденції розвитку ринку даної культури,
вплив факторів маркетингового середовища на ринок та перспективи
його росту. Розглянуто стан та основні проблеми формування ринку
насіння соняшнику, а також визначено основні чинники для його
успішного розвитку.
Соняшник вважається однією з небагатьох сільськогосподарських
культур, яка користується високим попитом як на внутрішньому, так і
на зовнішньому ринку, дає змогу аграрним підприємствам отримувати
високі прибутки. Насіння соняшнику використовується як цінний
продукт харчування і широко застосовується різноманітними галузями
переробної промисловості.
Одним зі шляхів підвищення ефективності виробництва на ринку
соняшнику є впровадження сучасних технологій його виробництва й
зокрема, велике значення має застосування ресурсозберігаючих
технологій з одночасним зростанням урожайності. Насіння соняшнику
має сталий попит у різні періоди року, що свідчить про його високу
ліквідність та експортну привабливість. Для забезпечення зростання
виробництва соняшнику велике значення має концентрація посівів в
регіонах із найбільш сприятливими умовами, тому виробництво
соняшнику за останні декілька років є одним із найбільш
високорентабельних виробництв у сільському господарстві.
Downloads
Issue
Section
Article
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).