Механізм соціального партнерства як основа інтегративної взаємодії університету, держави, бізнесу і громадянського суспільства в освіті
Анотація
У статті зазначається, що курс української держави на децентралізацію державної влади потребує механізмів реалізації й може бути реалізованим поетапно; підкреслюється плідність ідей соціального партнерства і створення моделі державно-громадського управління освітою; визнається необхідність та своєчасність розроблення і прийняття «Стратегії розвитку вітчизняної системи державно-приватного партнерства на 2015-2025 роки»; аналізуються проблеми, що при цьому виникають, і пропонуються заходи щодо їх нейтралізації.Посилання
Bekh, V. P., Andrushchenko, V. P., Predborsʹka, I. M., Pinchuk, YE. A., Stepanenko I. V. (2014). Derzhavno-hromadsʹke upravlinnya universytetom: ukrayinsʹkyy kontekst. Fenomen universytetu v konteksti «suspilʹstva znanʹ» [University Public Administration: Ukrainian context. The phenomenon of the university in the context of the «knowledge society»]. Kyiv: 256.
Vaysman, V. YA., (2014). Stratehichnyy pidkhid do rozvytku mekhanizmiv realizatsiyi derzhavno-pryvatnoho partnerstva u sferi pidpryyemnytstva v Ukrayini [Strategic Approach to the Development of Mechanisms for Realization of Public-Private Partnership in the Sphere of Entrepreneurship in Ukraine]. Investments: practice and experience, 12, 172-176.
Didenko, N. H. (2007). Udoskonalennya mekhanizmiv derzhavnoho upravlinnya v rozvytku partnerstva mizh VNZ ta robotodavtsyamy v konteksti vkhodzhennya krayiny do zahalʹnoyevropeysʹkoho prostoru vyshchoyi osvity [Improvement of the mechanisms of public administration in the development of the partnership between universities and employers in the context of the country's entry into the pan-European higher education area]. State and regions, 2, 25-29.
Merzlyak A. V., Takhtadzhiev N. I. Conceptual approaches to state-public management of higher education. Available at: http://nuczu.edu.ua/sciencearchive/ PublicAdministration/vol2/18.pdf.
Bekh, V. P. (2015). Modus derzhavno-hromadsʹkoho upravlinnya osvitoyu [Modus of public-public education management]. Kyiv: Vyd-vo NPU imeni M. P. Drahomanova, 764.
Sarayeva, I. N. (2011). Gosudarstvo i predprinimatel'stvo: problemy vzaimodeystviya (sistemno-intitutsionnyye aspekty) [State and Entrepreneurship: Problems of Interaction (System-Intuition Aspects)]. Odessa: Phoenix, 98.
Bekh, V. P. (2013). Upravlinnya osvitoyu [Education management]. Kiev: Vyd-vo NPU imeni M. P. Drahomanova, 546.
Chekalʹ L. A., Heyko S. M., Gorbatiuk T. V. (2014). Filosofiya osvity [Philosophy of Education]. Kyiv-Nizhyn: Vyd. Lysenko M. M., 264.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).