Психологічні аспекти розвитку іншомовної компетенції у майбутніх перекладачів
Анотація
Досліджено розвиток іншомовної компетенції у студентів, які вивчають переклад. Представлено аналіз психологічних аспектів розвитку вторинної мовної особистості, готової до професійної міжмовної та міжкультурної комунікації. Описано психологічні умови становлення іншомовної компетенції студентів.
Посилання
Galimzyanova, I. I. (2009). Pedagogicheskaia sistema formirovaniia inoyazychnoi kommunikativnoi kompetentnosti budushchikh inzhenerov [Pedagogical system of formation of the communicative competence of future engineers]. Kazan, 2009, 384.
Derkach, A. A., Selezneva, Ye. (2007). Akmeologiia v voprosakh i otvetakh: Uchebn. posobiie [Acmeology in questions and answers: Textbook]. Moskow: MPSI, Voronezh: NPO MODEK, 248.
Yefimenko, S. V. (2011). Psikhologo-pedagogicheskiye osobennosti formirovaniia tsennostno-smyslovykh ustanovok studentov v usloviiakh inoyazychnoy kommunikativnoi deiatelnosti [Psychological and pedagogical features of the formation of students' values and meanings in the context of foreign-language communicative activity]. R.-na-Donu, 203.
Zeier, E. F. (2005). Psikhologiia professii: Uchebn. posobiie. [Psychology of professions: Textbook] Moskow: Akademicheskii Proekt, Fond «Mir», 336.
Kokun, A. N. (2012). Psikhologiia professionalnogo stanovleniia sovremennogo spetsialista [Psychology of professional formation of a modern specialist]. Kiev: GP «Inform.-analit. agentstvo », 200.
Markova, A. K. (1996). Psikhologiya professionalizma [Psychology of professionalism]. Moskow: Znaniie, 308.
Melnik, N. I. (2015). Inoiazychnaia kompetentnost kak prioritetnoie napravleniie v soderzhanii professionalnoy podgotovki pedagogov v stranakh Ievropy [Foreign language competence as a priority area in the content of teacher training in European countries]. Foreign language teacher education: challenges, problems, perspectives. Kiev, 201-207.
Prosh'iants, N. A. (2010) Formirovaniie inoiazychnykh lingvisticheskikh kompetentsii v professionalnom diskurse [Formation of foreign language competencies in professional discourse]. Research work, 3, 34−38.
Harley, T. A. (2001). The psychology of the language: From data to theory. Second edition. N.Y.: Psychology Press, 580.
Kashirina, N. Psychology of translation: critical and creative thinking. Handbook of research on teaching methods in language translation and interpretation. USA, 457.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).