Психологічні аспекти розвитку іншомовної компетенції у майбутніх перекладачів
Анотація
Досліджено розвиток іншомовної компетенції у студентів, які вивчають переклад. Представлено аналіз психологічних аспектів розвитку вторинної мовної особистості, готової до професійної міжмовної та міжкультурної комунікації. Описано психологічні умови становлення іншомовної компетенції студентів.
Повний текст:
PDFПосилання
Galimzyanova, I. I. (2009). Pedagogicheskaia sistema formirovaniia inoyazychnoi kommunikativnoi kompetentnosti budushchikh inzhenerov [Pedagogical system of formation of the communicative competence of future engineers]. Kazan, 2009, 384.
Derkach, A. A., Selezneva, Ye. (2007). Akmeologiia v voprosakh i otvetakh: Uchebn. posobiie [Acmeology in questions and answers: Textbook]. Moskow: MPSI, Voronezh: NPO MODEK, 248.
Yefimenko, S. V. (2011). Psikhologo-pedagogicheskiye osobennosti formirovaniia tsennostno-smyslovykh ustanovok studentov v usloviiakh inoyazychnoy kommunikativnoi deiatelnosti [Psychological and pedagogical features of the formation of students' values and meanings in the context of foreign-language communicative activity]. R.-na-Donu, 203.
Zeier, E. F. (2005). Psikhologiia professii: Uchebn. posobiie. [Psychology of professions: Textbook] Moskow: Akademicheskii Proekt, Fond «Mir», 336.
Kokun, A. N. (2012). Psikhologiia professionalnogo stanovleniia sovremennogo spetsialista [Psychology of professional formation of a modern specialist]. Kiev: GP «Inform.-analit. agentstvo », 200.
Markova, A. K. (1996). Psikhologiya professionalizma [Psychology of professionalism]. Moskow: Znaniie, 308.
Melnik, N. I. (2015). Inoiazychnaia kompetentnost kak prioritetnoie napravleniie v soderzhanii professionalnoy podgotovki pedagogov v stranakh Ievropy [Foreign language competence as a priority area in the content of teacher training in European countries]. Foreign language teacher education: challenges, problems, perspectives. Kiev, 201-207.
Prosh'iants, N. A. (2010) Formirovaniie inoiazychnykh lingvisticheskikh kompetentsii v professionalnom diskurse [Formation of foreign language competencies in professional discourse]. Research work, 3, 34−38.
Harley, T. A. (2001). The psychology of the language: From data to theory. Second edition. N.Y.: Psychology Press, 580.
Kashirina, N. Psychology of translation: critical and creative thinking. Handbook of research on teaching methods in language translation and interpretation. USA, 457.
Метрики статей
Metrics powered by PLOS ALM
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.