Психолого-педагогічні ідеї у творчості Г.С. Сковороди

Authors

  • Віталій Миколайович Шмаргун Національний університет біоресурсів і природокористування України
  • Дмитро Андрійович Костюк Національний університет біоресурсів і природокористування України

Abstract

У статті аналізуються психолого-педагогічні погляди Г. С. Сковороди. Визначено сутність вислову «Пізнай самого себе». Аналізуючи праці мислителя, розширено розуміння щастя та шляхів його досягнення. Людина має розібратися у своїх діях і вчинках, думках, почуттях і бажаннях, пізнати свої здібності і схильності. Наведено приклади того, як розпізнавати психічні властивості дітей та дорослих, виходячи з їх поведінки та діяльності.

Author Biographies

Віталій Миколайович Шмаргун, Національний університет біоресурсів і природокористування України

професор кафедри психології

Дмитро Андрійович Костюк, Національний університет біоресурсів і природокористування України

доцент кафедри психології

References

Perevertun, S. M. ed. (1973). Hryhorii Skovoroda. Povne zibrannia tvoriv [Grigory Skovoroda. A complete collection of works]. Kyiv, USSR: Naukova Dumka, 531.

Perevertun, S. M. ed. (1973). Hryhorii Skovoroda. Povne zibrannia tvoriv [Grigory Skovoroda. A complete collection of works]. Kyiv, USSR: Naukova Dumka, 574.

Fedorak, N. (2009). Hryhorii Skovoroda. Baiky kharkivski [Grigory Skovoroda. Kharkiv fables]. Lviv, Ukraine: Svichado, 71.

Published

2019-03-16

Issue

Section

Статті