Критерії якості освіти: філософський підхід

Автор(и)

  • Людмила Анатолівна Сподін НУБіП України
  • І. П. Васильківський НУБіП України

Анотація

Здійснено діахронний аспект дослідження критеріїв якості освіти у філософії та сучасний погляд на якість як ознаку ефективності системи освіти.

Біографії авторів

Людмила Анатолівна Сподін, НУБіП України

доцент кафедри філософії

І. П. Васильківський, НУБіП України

студент

Посилання

Кізіма В. Ідея та принципи постнекласичної освіти / В. Кізіма // Вища освіта України. – 2003. – № 2. – С. 20–30.

Лутай В. С. Філософія сучасної освіти / В. С. Лутай – К. : Магістр-S, 1996. – 256 с.

Філософія виховання : навч. посіб. для студ. педвузів. Ч. І / [В. І. Євдокимов, О. П. Єфімець, О. М. Микитюк та ін.] ; кер. авт. колективу М. Д. Култаєва . – Х. : ПДПУ, 2001. – 272 с.

Філософія освіти : навч. посіб. / за заг. ред. В. Андрущенка, І. Передборської. – К. : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2009. – 329 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті