Філософські аспекти модернізації освіти в контексті традицій та інновацій

Автор(и)

  • Інна Миколаївна Савицька НУБіП України

Анотація

Досліджено радикальні зміни в системі освіти, що від-
буваються як відповідь на виклики глобальних і локальних чинників сучасної епохи й охоплюються поняттями «модернізація» та «інновація». Проаналізовано зв'язок і взаємозумовленість глобальних проблем
сучасності та кризи освіти. Доведено, що успішне подолання кризи можливе лише на основі її філософського осмислення та нової освітньої парадигми.

Біографія автора

Інна Миколаївна Савицька, НУБіП України

доцент кафедри філософії

Посилання

Національна стратегія розвитку освіти в Україні на 2012–2021 роки. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.mon.gov.ua/

Губерський Л. В. Філософія освіти ХХІ століття: пошук пріоритетів / Л. В. Губерський, В. П. Андрущенко ; відп. ред. А. Є. Конверський, Л. О. Шашкова // Сучасна українська філософія: традиції, тенденції, інновації : зб. наукових праць – К. : Київський університет, 2011. – 303 с.

Деминг У. Э. Выход из кризиса: Новая парадигма управления людьми, системами и процессами / У. Э. Деминг. – М. : Альпина Бизнес Букс, 2007. – 370 с.

Клепко С. Ф. Філософія освіти в європейському контексті / С. Ф. Клепко. – Полтава : ПОІППО, 2006. – 328 с.

Нив Р. Генри. Пространство доктора Деминга: принципы построения устойчивого бизнеса / Генри Р. Нив. –М. : Альпина Бизнес Букс, 2005. – 370 с.

[Чекаль Л. А., Гейко С. М., Горбатюк Т. В. та ін.]. – Філософія освіти. – Київ-Ніжин : Лисенко М. М., 2014. – 264 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті