Дефінітивний аналіз організаційно-методичних засад підготовки майбутніх філологів у вищих навчальних закладах України
Анотація
В статті зроблений дефінітивний аналіз організаційно-методичних засад підготовки майбутніх філологів у вищих навчальних закладах України. Проаналізовано роботи вітчизняних та зарубіжних дослідників щодо формування категоріально-понятійного апарату дослідження. Визначені поняття «філологія», «філологічна освіта», «підготовка майбутнього філолога», «організаційно-методичні засади підготовки майбутніх філологів». Установлено, що більшість із цих понять не мають однозначного визначення, а трактуються дослідниками досить по різному в контексті досліджуваних ними проблем.
Повний текст:
PDFПосилання
Аверинцев С.С. Филология // Большая советская энциклопедия / М., 3-е изд., Т. 27. – 1977. – [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://philologos.narod.ru/texts/aver_philol.htm
Аннушкин В. ?. Филология – словесность – языкознание в классической русской тра-диции и современном научно-педагогическом процессе // К 80-летию Ю. В. Рождественского / под ред. А. А. Волкова, А. Ю. Овчинникова, О. Э. Хазановой. – М., 2006. – С. 53–79
Великий тлумачний словник сучасної української мови / Уклад. і голов. ред. В.Т. Бу-сел. – К. : Ірпінь : ВТФ «Перун», 2005. – 1728 с.
Григорьева Е.В. Филологическое образование в поликультурном пространстве России ХХІ века и его отражение в ФГОС средней и высшей школы / Григорьева Е.В., Маевский Н.Н. // ?звестия южного федерального университета. Филологические науки. – 2007. – №1-2. – С. 300-314.
Гудков В.П. Филология как наука и как совокупность образовательных дисциплин // ?нформ. бюл. № 9 Совета по филологии Учебно-методического объединения по классиче-скому университетскому образованию. Ярославль, 2006. – С. 15-27.
Енциклопедія освіти / Акад. пед. наук України; голов. ред. Кремень В. Г. – К.: Юрінком Інтер,. 2008. – 1040 с.
Жерновей Г. Я. Класична філологія в Чернівецькому університеті: сторінки історії в іменах (1875–1940) / Г. Я. Жерновей // Науковий вісник Чернівецького університету. Романо-слов'янський дискурс. – 2011. – Вип. 565. – С. 251-254.
Липчанко-Ковачик О.В. Підготовка майбутніх бакалаврів-філологів до використання інтерактивних технологій у професійній діяльності [Текст] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Липчанко-Ковачик Оксана Василівна ; Нац. ун-т вод. госп-ва та природокористу-вання. – Рівне, 2016. – 22 с. : рис., табл.
Педагогічний словник / за ред. М. Д. Ярмаченка. – К. : Педагогічна думка, 2001. – 514 с.
Пушкар Т.М. Формування готовності майбутніх учителів філологічних спеціальностей до міжособистісної взаємодії засобами комунікативних технологій [Текст] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Пушкар Тетяна Миколаївна ; Житомир. держ. ун-т ім. Івана Фран-ка. – Житомир, 2016. – 20 с.
Семиченко В. А. Теоретико-методологічні основи підготовки майбутніх психологів / В.А. Семиченко // Актуальні проблеми психології : зб. наукових праць Інституту психології ім. Г. С. Костюка АПН України / [за ред. С. Д. Максименка, Л. М. Карамушки]. – К. : Мілениум, 2005. – Том. I : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. – Ч. 15. – С. 109–112.
Степанов Ю. С. Филология // Русский язык: энциклопедия / гл. ред. Ю. Н. Караулов. – 2-е изд., перераб. и доп. – М., 1997. – С. 592–596.
Терно В.В. Ліцензування і акредитація у сфері вищої освіти: формування справ / В.В.Терно. — К.: МАУП, 2006. — 200 с.
Технологии и методики обучения литературе : учеб. пособие для бакалавров / ред.: В.А. Коханова .— 2-е изд., стер. — М. : ФЛ?НТА, 2016 .— 249 с.
Ядровской Е.Р. Глоссарий методических терминов и понятий (русский язык, литера-тура): Опыт построения терминосистемы / Под общей ред. Е. Р. Ядровской, А.?. Дунева. – СПб.: Свое издательство, 2015. – 306 с.
Peile Jh. Philology / John Peile New York: Appleton and company, 1879. – 187 p.
Turner О. Philology: The Forgotten Origins of the Modern Humanities. Princeton University Press, 2014. – 576 р.
Метрики статей
Metrics powered by PLOS ALM
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.