Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул вебсайту
Open Menu
Науковий журнал «Гуманітарні студії: педагогіка, психологія, філософія»
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний банер
Заява про конфіденційність
Контакти
Пошук
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 277 (2017): Науковий вісник НУБіП України. Серія "Педагогіка, психологія, філософія"
№ 277 (2017): Науковий вісник НУБіП України. Серія "Педагогіка, психологія, філософія"
Опубліковано:
2018-07-27
Статті
Reparation of masters with international information in terms of a digital educational environment
Л. А. Богуш
9-13
Історико-педагогічний аналіз дефініції «толерантність»
О. Б. Борзик
13-18
PDF
Методологічні підходи виховання адаптивного стилю лідерства студентів училищ культур і мистецтва
О. В. Бортнікова
18-25
PDF
Сучасні проблем у підготовці інженерів аграрного профілю до дослідницької професійної діяльності
I. M. Буцик
26-31
PDF
Виховання емоційного інтелекту в системі середньої освіт: ретроспективний аналіз зарубіжного та вітчизняного досвіду
I. П. Васильківський
31-37
PDF
Організаційна діяльність тьютора у закладах вищої освіт
О. В. Васюк
38-42
PDF
Виховання морального вчинку студентів в університетському освітньому середовищі
Н. В. Вишнівська
42-45
PDF
Зарубіжний досвід виховання у студентів аграрних вищих закладів освіт ціннісного ставлення до сільськогосподарської праці
К. О. ВЛАСЕНКО
46-50
PDF
Сучасний стан професійної підготовки майбутніх учителів трудового навчання
Д. А. ВоронінаПригодій
50-55
PDF
Сучасні тенденції початкової школи Німеччини та їх вплив на освітні реформ в Україні
М. В. ГОНЧАРУК
56-65
PDF
Педагогічні умов формування здоров’язбережувального стилю поведінки студентів аграрних вищих навчальних закладів
О. М. ГОНЧАРУК
65-70
PDF
ПОНЯТТЯ «ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДО ЖИВОЇ ПРИРОДИ» У ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ
Н. О. Діра
70-77
PDF
БІЛІНГВАЛЬНА КУЛЬТУРА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ: КОМПОНЕНТИ, ПОКАЗНИКИ, РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ
В. В. ДЬОМІНА
77-83
PDF
Педагогічні умови реалізації методики виховання валеологічних цінностей дітей-підлітків на основі формування життєвих навичок
О. В. Єресько
83-88
PDF
Основи сформованості професійної етики майбутніх соціальних працівників в унівеситетах
Р. В. Зозуляк-Случик
88-94
PDF
Розвиток вищої педагогічної освіти у Великій Британії на початку ХХІ ст.
Т. С. Зорочкіна
94-101
PDF
Фахова передвища освіта: концептуальні засади стандартизації підготовки молодших спеціалістів
А. А. Каленський
101-105
PDF
Дефінітивний аналіз організаційно-методичних засад підготовки майбутніх філологів у вищих навчальних закладах України
О. Ю. Кан
105-113
PDF
Педагогічна технологія в системі підготовки учителів технологій
Д. Е. Кільдеров
113-117
PDF
Теоретичний аналіз понятійно-термінологічного апарату дослідження готовності майбутніх учителів до організації індивідуальної роботи учнів початкової школи
А. О. Когут
117-123
PDF
Особливості застосування інтерактивних технологій кооперативного навчання
К. В. Козубенко
123-129
PDF
Теоретичні засади застосування інноваційних педагогічних технологій у професійній підготовці інженерів-механіків
О. Б. Кошук
129-138
PDF
Особливості організації навчального діалогу опосерекованого засобами інформаційних технологій
Т. В. Крамаренко, О. В. Литвинова, О. С. Резунова
138-144
PDF
Особливості навчальних планів та навчальних програм університетів Польщі при підготовці фахівця музичного мистецтва
І. В. Кривохижа
145-151
PDF
Особистісно орієнтоване виховання студентів в колективі
О. В. Кучай
151-154
PDF
Розвиток креативного мислення молодших школярів
Т. П. Кучай
154-158
PDF
Творчий саморозвиток особистості студента аграрного коледжу
Н. В. Леоненко, О. П. Слободян
158-162
PDF
Модель формування комунікативної культури майбутніх фахівців публічного управління та адміністрування у процесі професійної підготовки
Ю. І. Малик
162-167
PDF
Іван Франко в історії українського підручникотворення
В. І. Микитюк
167-173
PDF
Робота з обдарованою учнівською молоддю: досвід Київського обласного тери-торіального відділення Малої академії наук України
С. А. Минзар
174-179
PDF
Індивідуальний здоров’язбережувальний підхід до осообистості майбутнього вчителя вищого навчального закладу
О. О. Момот
180-183
PDF
Критерії, показники та рівні розвитку професійного іміджу педагога у післядипломній освіті
М. М. Навроцька
183-187
PDF
Профессионально-педагогическая самореализация преподавателя системы последипломного образования средствами информационно-коммуникационных технологий: результаты констатирующего этапа исследования
I. А. Николаеску
187-194
PDF
Педагогічні умов виховання ціннісного ставлення до земельних ресурсів студентів аграрних коледжів
Г. В. Петрів
194-199
PDF
Інноваційні метод формування професійної мобільності майбутніх фахівців-аграріїв
О. І. ПІДДУБЦЕВА
199-204
PDF
Теоретичні основ формування педагогічної фаслітації у командирів військових підрозділів
О. С. Предиткевич
204-209
PDF
Етичні аспект фахової передвищої підготовки графічних дизайнерів: аналіз мистецько-педагогічної літератур
П. С. ПРОХОРЧУК
209-213
PDF
Застосування педагогічних технологій у формуванні професійної компетентності майбутніх операторів з обробки інформації та програмного забезпечення під час підготовки в коледжах
І. О. Ратинська
213-219
PDF
Багатовекторний вплив інтернет-середовища і соціальних мереж на студентів та викладачів університету
Г. М. Ржевський
219-233
PDF
Тестові технології у процесі вкладання дисциплін «бухгалтерський облік у бюджетних установах»
Я. М. Рудик, В. М. Yaroshinsky
233-238
PDF
Лідер і послідовник діючих наукових шкіл кафедр педагогіки національного Університету біоресурсів і природокористування України
П. О. Смоляк
238-247
PDF
Вплив засобів корпоративної культур на формування ціннісного світогляду особистості в університетах наук про життя і навколишнє середовище
Р. В. Сопівник
247-254
PDF
ВИХОВАННЯ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ЖИТТЯ В УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
І. В. Сопівник, О. А. ОСТРОВСЬКА
254-259
PDF
ДІАЛОГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-СУДНОМЕХАНІКІВ ДО МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ
М. В. СОТЕР
259-267
PDF
СОЦІАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ МОЛОДОГО ПОКОЛІННЯ В ІНТЕРНАТНИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ В УКРАЇНІ (1956-1991 рр.)
Н. В. СУЛТАНОВА
267-272
PDF
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ ТВОРЧОСТІ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ ЛІСОВОГО І САДОВО-ПАРКОВОГО ГОСПОДАРСТВА В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН
Т. М. Ткач
272-279
PDF
СУТНІСТЬ І СТРУКТУРА ПОНЯТТЯ «ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ВОДНИХ РЕСУРСІВ СТУДЕНТІВ УНІВЕРСИТЕТІВ НАУК ПРО ЖИТТЯ ТА НАВКОЛИШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ»
А. В. Трутень
279-283
PDF
ПРОФЕСІЙНИЙ САМОРОЗВИТОК ПЕДАГОГА ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА КАТЕГОРІЯ
В. А. Фрицюк
284-289
PDF
КОНЦЕПЦІЯ ІНШОМОВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ТЕХНОЛОГІВ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ У ВНЗ
Г. А. ЧЕРЕДНІЧЕНКО
289-295
PDF
ТЕНДЕНЦІЇ ТА СУПЕРЕЧНОСТІ В ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ КРАЇН ЄВРОПИ
Н. Ю. ЧЕРЕДНІЧЕНКО
296-302
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ США
А. П. Чичук
302-308
PDF
СУТНІСТЬ ТА СТРУКТУРА ПОНЯТТЯ «КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД» У КОНТЕКСТІ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
М. А. Юзик
308-313
PDF
ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА ШВЕЙЦАРІЇ: СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТОК
Н. С. ЮРЧЕНКО
313-318
PDF
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ЮРИСТІВ ЗАСОБАМИ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Н. В. ЯВОРСЬКА
318-324
PDF
ОРГАНІЗАЦІЯ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ СЕСТРИНСЬКОЇ СПРАВИ ЗАСОБАМИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
С. В. ЯСТРЕМСЬКА
324-329
PDF
ПРОВІДНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ МОНІТОРИНГУ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ МАЙБУТНІХ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИКІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
О. О. Іванюта, С. О. Кубіцький
329-336
PDF
Мова
English
українська
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів