Сучасний стан формування інформаційної культур менеджерів у післядипломній освіті

Authors

  • O. V. Bondar

Abstract

У статті подано дефініцію інформаційної культури менеджера, у відповідності до якої – це професійна якість, що характеризується, компетенціями у когнітивному, технологічному, ціннісно-мотиваційному та етично-правовому аспектах інформаційної діяльності та робить більш ефективними отримання, обробку, зберігання й передачу інформації при виконанні професійних функцій. Схарактеризовано актуальний стан формування названої професійної якості. Висвітлено типові підходи, а також тенденції у її формуванні. Зроблено висновок про те, що хоча формуванню різних аспектів інформаційної культури менеджерів приділяється належна увага, недостатньою є підготовка до використання ними «хмарних» сервісів, а також індивідуальних мобільних пристроїв із дидактичними цілями. У зв'язку із цим, перспективним напрямком удосконалення процесу формування інформаційної культури менеджерів у післядипломній підготовці є підвищення уваги до набуття студентами практичних умінь використання цифрових мобільних пристроїв, а також «хмарних» систем управління проектами та даними. При цьому, у процесі формування інформаційної культури, доцільним є знайомство менеджерів організацій із вільним програмним забезпеченням, як альтернативою програмному забезпеченню, що розповсюджується на платній основі. 

Published

2019-01-02