Підготовка майбутніх вчителів образотворчого мистецтва засобам інформаційно-комунікаційних технологій

Authors

  • A. V. Tkachenko

Abstract

У статті розкрито проблему підготовки майбутніх вчителів образотворчого мистецтва засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Професійна підготовка розглядається, як процес, у ході якого осмислюється, оптимізується навчання, аналізуються освітні результати, що забезпечують можливість успішної роботи з певної професії; при вивченні педагогічних та спеціальних дисциплін. У  статті було розглянуто інформаційну технологію Веб-квест (Web-quest) проблемне завдання з елементами рольової гри, для виконання якої використовуються інформаційні ресурси Internet. Було проведено опитування студентів педагогічного університету для визначення ставлення майбутніх учителів до використання інформаційно-комунікативних технологій у навчальному процесі. 

References

Быховский Я.С. Образовательные веб-квесты [Электронный ресурс] – Режим доступа: http://ito.bitpro.ru/1999.

Коваль Т.І. Підготовка викладачів вищої школи: інформаційні технології у пе-дагогічній діяльності : навч.-метод. посіб. Київ: Вид. центр НЛУ, 2009. 380 с.

Савченко Л. О. Модернізація якості освіти при підготовці майбутніх учителів технології / Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова: зб. наук. праць. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи / за ред. В. П. Сергієнка. Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. Вип. 41. С. 122–127.

Published

2019-01-02