Підготовка майбутніх вчителів образотворчого мистецтва засобам інформаційно-комунікаційних технологій
Abstract
У статті розкрито проблему підготовки майбутніх вчителів образотворчого мистецтва засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Професійна підготовка розглядається, як процес, у ході якого осмислюється, оптимізується навчання, аналізуються освітні результати, що забезпечують можливість успішної роботи з певної професії; при вивченні педагогічних та спеціальних дисциплін. У статті було розглянуто інформаційну технологію Веб-квест (Web-quest) проблемне завдання з елементами рольової гри, для виконання якої використовуються інформаційні ресурси Internet. Було проведено опитування студентів педагогічного університету для визначення ставлення майбутніх учителів до використання інформаційно-комунікативних технологій у навчальному процесі.References
Быховский Я.С. Образовательные веб-квесты [Электронный ресурс] – Режим доступа: http://ito.bitpro.ru/1999.
Коваль Т.І. Підготовка викладачів вищої школи: інформаційні технології у пе-дагогічній діяльності : навч.-метод. посіб. Київ: Вид. центр НЛУ, 2009. 380 с.
Савченко Л. О. Модернізація якості освіти при підготовці майбутніх учителів технології / Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова: зб. наук. праць. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи / за ред. В. П. Сергієнка. Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. Вип. 41. С. 122–127.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).