Соціально-професійні особливості сільської молоді у контексті патріотичного виховання в аграрних закладах вищої освіти

Автор(и)

  • V. Yu. Zozulevich Національний університет біоресурсів і природокористування України
  • V. V. Pabat Київський Національний університет імені Тараса Шевченка

DOI:

https://doi.org/10.31548/hspedagog2020.04.013

Анотація

У статті та теоретично обґрунтовано соціально-професійні особливості сільської молоді у контексті патріотичного виховання в аграрних закладах вищої освіти. Стаття є етапом дослідження особливостей сільської молоді, їх мотивацію до навчання в аграрних закладах освіти, повернення молоді на сільські території після отриманої освіти. У роботі висвітлено трансформації соціальної та професійної ідентичності молоді сільського походження внаслідок вступу до аграрних закладі вищої освіти. Розглядаються соціально-професійні чинники, що спонукають молодь вступати в аграрні заклади вищої освіти, порівнюються особливості соціальної та професійної ідентичності сільської і міської молоді.

Посилання

Zvierieva I. D. Social problems of rural youth; Practical Psychology and Social Work. - 1999. - № 5 - P. 27-29.

Komarova N. V. Lifestyle of Ukrainian youth in rural areas; Practical Psychology and Social Work. - 2006. -№ 4 - P. 2-72.

Kurylo O. Socio-economic structure of the population: educational and professional dimension. URL: http://dspace.nbuv.gov.ua:8080/dspace/bitstream/handle/123456789/11847/16Kyrilo.pdf?sequence=1 (appeal date 10.12.2020).

Orban-Lembryk L.E. Situational determinants of human behavior in the context of the urban environment; Social Psychology. - 2005. - № 5 (13). - P. 54-65.

Symonchuk O. Relationship between profession and socio-status: dynamics of social change; for order. V. Voroni, M. Shulgi. - Kyiv: IS of the NAS of Ukraine, 2009. - P. 48-59.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-12-16

Номер

Розділ

Статті