Підготовка здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти до застосування рекламно-інформаційних технологій

Автор(и)

  • O. P. Vytrykhovska Національний університет біоресурсів і природокористування України

DOI:

https://doi.org/10.31548/hspedagog2020.04.049

Анотація

У статті виявлено особливості підготовки здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти щодо використання рекламно-інформаційних технологій у майбутній професійній діяльності. Окреслено завдання, види і технології рекламно-інформаційної діяльності у соціальній сфері.

Посилання

Aharkov O. A. Sotsialʹna reklama yak instrument profilaktyky nehatyvnykh yavyshch v ukrayinsʹkomu suspilʹstvi: rehionalʹnyy aspekt / O. A. Aharkov // Ukrayinsʹkyy sotsium. - 2013. - № 4(47). - S. 151 - 160.

Reklama i zʺvyazky z hromadsʹkistyu : konspekt lektsiy. Navchalʹnyy posibnyk. Elektronne vydannya. Ukladach M. H. Zhytaryuk. - Vinnytsya, 2015. - 165 s. Rezhym dostupu: http://przhyt.ucoz.ua/

Tatsyshyn I.B. Pravovi aspekty vrehulyuvannya sotsialʹnoyi reklamy v Ukrayini / I. B. Tatsyshyn // Forum prava. - 2010. - №3. - S. 421-426.

Instruktsiya shchodo stvorennya ta poshyrennya sotsialʹnoyi reklamy tsentramy sotsialʹnykh sluzhb dlya simʺyi, ditey ta molodi: Nakaz Derzhsotssluzhby vid 30.03.2009 r. № 17 [Elektronnyy resurs]. - Rezhym dostupu: http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/MUS14735.html

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-12-16

Номер

Розділ

Статті