Підготовка здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти до застосування рекламно-інформаційних технологій
DOI:
https://doi.org/10.31548/hspedagog2020.04.049Анотація
У статті виявлено особливості підготовки здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти щодо використання рекламно-інформаційних технологій у майбутній професійній діяльності. Окреслено завдання, види і технології рекламно-інформаційної діяльності у соціальній сфері.
Посилання
Aharkov O. A. Sotsialʹna reklama yak instrument profilaktyky nehatyvnykh yavyshch v ukrayinsʹkomu suspilʹstvi: rehionalʹnyy aspekt / O. A. Aharkov // Ukrayinsʹkyy sotsium. - 2013. - № 4(47). - S. 151 - 160.
Reklama i zʺvyazky z hromadsʹkistyu : konspekt lektsiy. Navchalʹnyy posibnyk. Elektronne vydannya. Ukladach M. H. Zhytaryuk. - Vinnytsya, 2015. - 165 s. Rezhym dostupu: http://przhyt.ucoz.ua/
Tatsyshyn I.B. Pravovi aspekty vrehulyuvannya sotsialʹnoyi reklamy v Ukrayini / I. B. Tatsyshyn // Forum prava. - 2010. - №3. - S. 421-426.
Instruktsiya shchodo stvorennya ta poshyrennya sotsialʹnoyi reklamy tsentramy sotsialʹnykh sluzhb dlya simʺyi, ditey ta molodi: Nakaz Derzhsotssluzhby vid 30.03.2009 r. № 17 [Elektronnyy resurs]. - Rezhym dostupu: http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/MUS14735.html
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).