Способи удосконалення процесів пам’яті на заняттях англійської мови у закладах вищої освіти
DOI:
https://doi.org/10.31548/hspedagog2021.02.038Анотація
У статті пам’ять розглядається як єдиний складний безперервний процес, а також описується вплив викладача на характер процесів пам’яті студента. Досліджено ефективні методи вдосконалення процесів пам'яті різних вчених та особливості сучасних технологій запам'ятовування англійської лексики; описано нетрадиційні способи запам’ятовування слів у методиці навчання англійської мови, які показали хороші результати на практиці. Автором проаналізовано залучення психології до вивчення англійської мови. Показано психологічні аспекти підвищення ефективності запам'ятовування нових слів на заняттях англійської мови. У статті запропоновано викладачам враховувати індивідуальні відмінності студентів у сприйнятті та запам’ятовуванні нової лексики англійською мовою. Розглянуто також використання психологічних методів мнемоніки та піктограм на заняттях англійської мови. У статті подано рекомендації щодо позитивних наслідків впливу викладача на характер процесів пам'яті студентів.
Посилання
Dobrovolska, L. Rozvytok pamiati ta uiavy. [Development of memory and attention]. Pochatkova osvita. [Primary education], 1999, no. 11, pp. 58-62.
Dubrovina, I. V., Кruhlov, B. S. (1988). Osobennosti obucheniia i psihicheskoho razvitiia shkolnikov. Мoskva. pp. 234-236.
Zaiikov, L. V. (1975). Obuchenie i razvitie. Eksperimentalno-pedahohicheskoe issledovanie. Мoskva. pp. 75-77.
Kulish, V. H. (2003). Sposoby zapominaniia anhliiskih sliv. Donets'k. 304 p.
Оvcharenko, K. S. Iak rozvyvaty pamiat, myslennia i rozumovi syly dytyny. [How to develop memory, thinking and mental abilities of a child]. Pedahohika Suhomlynskoho iak vtilennia humanistychnih zahalnoludskih idealiv. [Sukhomlinskii pedagogy as the embodiment of humanistic universal ideals], 1998. no. 3, pp. 120-125.
Petrovskii, А. V. (1999). Оbschaia psiholohiia. Мoskva. pp. 132 -134.
Pidlasii, І. P. Systema zasvoiennia-zabuvannia. [System of mastering-forgetting]. Pedahohika i psyholohiia. [Pedagogy and psychology], 2001. № 2. pp. 66-70.
Soroka, О. М. Mozhlyvosti kompjuternoi dopomohy v processi navchannia inozemnoi movy [Possibilities of computer assistance in the process of foreign language studying]. Praktychna psyholohiia. [Practical psychology], 2002. № 2. pp. 24-27.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).