ПЛАНУВАННЯ ТРАНСПОРТНИХ ВИТРАТ НА МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
Abstract
У статті представлені результати досліджень метою яких є планування транспортних процесів при виконанні міжнародних автомобільних перевезень та розрахунку точного об’єму і вартості заправленого в різних країнах дизельного пального в автомобільні транспортні засоби при здійсненні повного оборотного рейсу. У роботі представлені результати проведених як експериментальних, так і аналітичних досліджень. Основна увага у проведених дослідженнях була звернена на обґрунтування методики визначення об’єму пального, визначення змінних факторів, що впливають на величину витрат пального, обґрунтування сумарних коригувальних коефіцієнтів, які залежать від технічних і експлуатаційних показників транспортних засобів та інших факторів пов’язаних з особливостями виконання транспортного процесу. з мінімальною ціною по країнам проходження маршруту. Друга частина роботи присвячена розробці алгоритму для визначення сумарних витрат коштів за використане пальне, яким заправляються автомобілі в декількох країнах з різною ціною на пальне. Тобто основна задача полягає у тому, щоб обґрунтувати алгоритм з визначення витрат пального за критерієм максимального використання пального з мінімальними цінами в країнах проходження міжнародного маршруту автотранспортними засобами.
References
Про затвердження Норм витрат палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті [Электронный ресурс]. Наказ Мінтрансу від 10.02.1998 року №43. www.http://dtkt.com.ua/documents/ukr/2012/08/9289.html.
Борисов Г. В., Лелиовский К. Я., Пачурин Г. В. К вопросу о нормировании расхода жидких топлив на автомобильном транспорте // Фундаментальные исследования. 2015. № 3. С. 28—35.
Бутковский О. Я. Оценка топливной экономичности автомобилей с использованием статистических характеристик дорожных условий: автореф. дис. ... канд. техн. наук. 05.05.03. Киевский автодорожный ин-т. Киев. КАД?. 1990. 21 с.
Ільченко А. В. Підвищення ефективності експлуатації автомобілів використанням моторних палив з високооктановими кисневмісними добавками: дис. ... канд. техн. наук. Київ. 2003. 212 c.
Кузьмин Н. А. Проблема нормирования расходов автомобильных топлив и смазочных материалов в РФ // Автотранспортное предприятие. 2010. № 8. С. 20—22.
Плеханов Д. К., Кузьмин Н. А. Стратегии диспетчерского управления работой грузовых автомобилей при массовых перевозках // Автотранспортное предприятие. 2009. № 12. С. 40—41.
Грабар ?. Г., ?льченко А. В. Програмно-апаратний комплекс для исследования кинетики расхода топлива // Вестник ХГАДТУ. 2001. № 15-16. С. 163—165.
Автомобілі. Тягово-швидкісні властивості та паливна економічність: навчальний посібник / В. П. Сахно, Г. Б. Безбородова, М. М. Маяк, С. М. Шарай. Київ. Квіц. 2004. 174 с.
Славін В. В. Вплив типу системи живлення на показники паливної економічності автомобілів // Проблеми транспорту. 2012. Вип. 9. С. 198—201
Downloads
Published
Issue
Section
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).