ПЛАНУВАННЯ ТРАНСПОРТНИХ ВИТРАТ НА МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
Анотація
У статті представлені результати досліджень метою яких є планування транспортних процесів при виконанні міжнародних автомобільних перевезень та розрахунку точного об’єму і вартості заправленого в різних країнах дизельного пального в автомобільні транспортні засоби при здійсненні повного оборотного рейсу. У роботі представлені результати проведених як експериментальних, так і аналітичних досліджень. Основна увага у проведених дослідженнях була звернена на обґрунтування методики визначення об’єму пального, визначення змінних факторів, що впливають на величину витрат пального, обґрунтування сумарних коригувальних коефіцієнтів, які залежать від технічних і експлуатаційних показників транспортних засобів та інших факторів пов’язаних з особливостями виконання транспортного процесу. з мінімальною ціною по країнам проходження маршруту. Друга частина роботи присвячена розробці алгоритму для визначення сумарних витрат коштів за використане пальне, яким заправляються автомобілі в декількох країнах з різною ціною на пальне. Тобто основна задача полягає у тому, щоб обґрунтувати алгоритм з визначення витрат пального за критерієм максимального використання пального з мінімальними цінами в країнах проходження міжнародного маршруту автотранспортними засобами.
Посилання
Про затвердження Норм витрат палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті [Электронный ресурс]. Наказ Мінтрансу від 10.02.1998 року №43. www.http://dtkt.com.ua/documents/ukr/2012/08/9289.html.
Борисов Г. В., Лелиовский К. Я., Пачурин Г. В. К вопросу о нормировании расхода жидких топлив на автомобильном транспорте // Фундаментальные исследования. 2015. № 3. С. 28—35.
Бутковский О. Я. Оценка топливной экономичности автомобилей с использованием статистических характеристик дорожных условий: автореф. дис. ... канд. техн. наук. 05.05.03. Киевский автодорожный ин-т. Киев. КАД?. 1990. 21 с.
Ільченко А. В. Підвищення ефективності експлуатації автомобілів використанням моторних палив з високооктановими кисневмісними добавками: дис. ... канд. техн. наук. Київ. 2003. 212 c.
Кузьмин Н. А. Проблема нормирования расходов автомобильных топлив и смазочных материалов в РФ // Автотранспортное предприятие. 2010. № 8. С. 20—22.
Плеханов Д. К., Кузьмин Н. А. Стратегии диспетчерского управления работой грузовых автомобилей при массовых перевозках // Автотранспортное предприятие. 2009. № 12. С. 40—41.
Грабар ?. Г., ?льченко А. В. Програмно-апаратний комплекс для исследования кинетики расхода топлива // Вестник ХГАДТУ. 2001. № 15-16. С. 163—165.
Автомобілі. Тягово-швидкісні властивості та паливна економічність: навчальний посібник / В. П. Сахно, Г. Б. Безбородова, М. М. Маяк, С. М. Шарай. Київ. Квіц. 2004. 174 с.
Славін В. В. Вплив типу системи живлення на показники паливної економічності автомобілів // Проблеми транспорту. 2012. Вип. 9. С. 198—201
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).