ОПТИМІЗАЦІЯ РЕЖИМІВ РУХУ МЕХАНІЗМІВ ОБЕРТАННЯ ВАНТАЖОПІДЙОМНИХ КРАНІВ
Анотація
У роботі проведена оптимізація основних режимів руху механізмів обертання вантажопідйомних кранів. Використана класична еквівалентна схема механізму обертання: 1) при пуску й гальмуванні. Враховані дисипативні сили, обумовлені внутрішнім тертям у матеріалах пружних ланцюгів механізмів обертання. Використані методи класичного варіаційного числення задля отримання оптимальних (мінімальних) значень надлишкового моменту, діючого на поворотну частину системи, і встановлені закони руху (повороту), які дозволяють реалізувати при перехідних режимах (пуску/гальмування) саме такі, вказані вище, значення надлишкового моменту.
Подані спрощені залежності моменту, що діє на поворотну частину системи, у аналітичному вигляді, як функції часу. При
цьому визначенні умови, за яких динамічний момент
характеризується ефектом «биття». У аналітичній формі подані спрощені залежності динамічного моменту для різних співвідношень тривалості перехідного процесу (тобто тривалості пуску й гальмування, відповідно), а також у залежності від періоду затухання коливань системи, викликаних в’язким тертям. Вказані залежності представлені також у графічній форміПосилання
Комаров М. С. Динамика машин и механизмов. Москва. Машиностроение.
296 с.
Гоберман Л. А., Степанян К. В., Яркин А. А., Заленський В. С. Теория, конструкция и расчет строительных и дорожных машин. Москва. Машиностроение. 1979. 407 с.
Масандилов Л. Б. Электропривод подъёмных кранов. Москва. ?здательство
МЭ?. 1998. 100 с.
Справочник по кранам: Т. 1. / Под ред. М. М. Гохберга. Москва. Машиностроение. 1988. 536 с.
Справочник по кранам: Т. 1. / Под ред. А. ?. Дукельского. Ленинград.
Машиностроение. 1971. 400 с.
Яуре А. Г., Певзнер Е. М. Крановый электропривод. Москва. Энергоатомиздат. 1988. 344 с.
Герасимяк Р. П., Лещёв В. А. Анализ и синтез крановых электромеханических
систем. Одесса. СМ?Л. 2008. 192 с.
Ловейкін В. С., Мельниченко В. В. Оптимізація ривкового режиму руху механізма повороту стрілового крана // Сільськогосподарські машини. 2013.
Вип. 24. С. 210—218.
Ловейкін В. С., Мельниченко В. В. Оптимізація режиму пуску механізма повороту стрілового крана за критерієм середньоквадратичного значення
рушійного моменту // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і
природокористування України. Серія: техніка та енергетика АПК. 2013. Вип. 185. Ч. 1. С. 32—42.
Ловейкін В. С., Човнюк Ю. В., Мельниченко В. В. Аналіз коливань вантажу на гнучкому підвісі при повороті стріли вантажопідйомного крана // Підйомно-
транспортна техніка. №4 (40). 2013. С. 4—16.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).