Землевпорядна освіта України в умовах євроінтеграціі
DOI: http://dx.doi.org/10.31548/zemleustriy2019.01.07
Анотація
У статті розглянуто актуальні проблеми процесу євроінтеграції у сфері землевпорядної освіти. Доведено необхідність змін у сфері вищої освіти при викладанні дисциплін землевпорядних спеціальностей з огляду на важливість підвищення рівня знань студентів для формування свідомості єдності європейських цінностей та забезпечення працевлаштування, в тому числі на європейському ринку праці. Метою статті є формування підходів та принципів ведення навчального процесу, діяльності вищих навчальних закладів загалом для підвищення рівня знань студентів та формування необхідних професійних навичок і соціальної причетності до європейських процесів у сфері землеустрою. У статті використано метод наукового аналізу, синтезу і узагальнення існуючих національних та європейських підходів викладання дисциплін для студентів землевпорядного профілю. У результаті досліджень встановлено, що необхідно застосовувати комплексний підхід при викладанні дисциплін, який включає: введення нових дисциплін, або тем, у навчальний процес, що вивчають європейські принципи ведення землеустрою; проведення наукових досліджень у цьому напрямку; співпраця з іншими навчальними закладами, представниками органів Держгеокадастру, землевпорядними організаціями; а також вільне поширення наукових досліджень. Викладений матеріал у статті є підґрунтям побудови та удосконалення навчального процесу землевпорядної освіти.
Ключові слова. Євроінтеграція та освіта, землевпорядна освіта, землеустрій.
Посилання
Azhazha, M. A. (2018). Napriamy derzhavnoho upravlinnia modernizatsiieiu osvity v konteksti yevrointehratsii Ukrainy. [Directions of state management of education modernization in the context of European integration of Ukraine]. Investytsii: praktyka ta dosvid, № 8, 94 - 99.
Voloshchuk, M. (2018). Antropohenna evoliutsiia zemlekorystuvannia zakhidnoho rehionu Ukrainy [Anthropogenic evolution of land use of the western region of Ukraine]. Ahrarna nauka ta osvita v umovakh yevrointehratsii: zbirnyknaukovykh prats mizhnar. nauk.-prakt. konf. Ch.1. (20-22 bereznia 2018 r., m. Kam'ianets-Podilskyi). Ternopil: Krok, 19 - 21.
Semenchuk, I. M., & Sklyaruk, T. I. (2017). Upravlinnia zemelnymy resursamy v umovakh yevrointehratsii [Land management in the context of European integration]. Ahrosvit, № 3, 18 - 23.
Andrushchenko, T. V. (2015). Natsionalne ta zahalnoliudske yak dominantni tsinnosti suchasnoi osvitnoi polityky (ievropeiskyi kontekst). [National and universal as the dominant values of modern educational policy (European context)] Multyversum. Filosofskyi almanakh, № 9 - 10, 117 - 134.
Komisarov, V. F., & Kovalova, L.P. (2013). Problemy ta perspektyvy osvitnoi yevrointehratsii Ukrainy. [Problems and perspectives of educational eurointegration of Ukraine] Vseuk. nauk. - prakt. konf. «Naukovo-metodychni pidkhody do vykladannia upravlinskykh dystsyplin v konteksti vymoh rynku pratsi» 11 - 12 kvitniia 2013 r., 46 - 49.
Adomßent, M., Fischer, D., Godemann, J., Herzig, C., Otte, I., Rieckmann, M., & Timm, J. (2014). Emerging areas in research on higher education for sustainable development-management education, sustainable consumption and perspectives from Central and Eastern Europe. Journal of Cleaner Production, 62, 1-7. doi: /10.1016/j.jclepro.2013.09.045 . Available at: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0959652613006586
https://doi.org/10.1016/j.jclepro.2013.09.045
Frank, A. I., & Silver, C. (2018). Envisioning the Future of Planning and Planning Education. (pp. 235 - 250). In Cham (ed.), Urban Planning Education. Springer International Publishing. doi: 10.1007/978-3-319-55967-4_16 . Available at: https://www.researchgate.net/publication/318163177_Envisioning_the_Future_of_Planning_and_Planning_Education
https://doi.org/10.1007/978-3-319-55967-4_16
Wezel, A., Goette, J., Lagneaux, E., Passuello, G., Reisman, E., Rodier, C., & Turpin, G. (2018). Agroecology in Europe: Research, education, collective action networks, andalternative food systems. Sustainability, 10(4), 1214 - 1232. doi: 10.3390/su10041214. Available at: https://www.mdpi.com/2071-1050/10/4/1214
https://doi.org/10.3390/su10041214
Nölting, B., & Mann, C. (2018). Governance strategy for sustainable land management and water reuse: Challenges for transdisciplinary research. Sustainable Development, 26(6), 691 - 700. doi: /10.1002/sd.1739. Available at: https://onlinelibrary.wiley.com/doi/pdf/10.1002/sd.1739
https://doi.org/10.1002/sd.1739
García-Martín, M., Bieling, C., Hart, A., & Plieninger, T. (2016). Integrated landscape initiatives in Europe: multi-sector collaboration in multi-functional landscapes. Land Use Policy, 58, 43 - 53. doi: 10.1016/j.landusepol.2016.07.001. Available at: https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/-S0264837715301976
https://doi.org/10.1016/j.landusepol.2016.07.001
Budziak, O. S., Budzyak, V. M. (2018). Ekolohizatsiia zemlekorystuvannia v konteksti yevrointehratsiinykh protsesiv. [Ecologization of land use in the context of European integration processes] Investytsii: praktyka ta dosvid, № 11, 6 - 11.
Yasinetska, I.A. (2016). Mozhlyvosti zastosuvannia mizhnarodnoho dosvidu upravlinnia zemelnymy resursamy v Ukraini. [Possibilities of applying international experience of land resources management in Ukraine]. Mykolaivskyi natsionalnyi universytet imeni V.O. Sukhomlynskoho, №12, 188 - 192.
Hochkirch, A. , Schmitt, T. , Beninde, J. , Hiery, M. , Kinitz, T. , Kirschey, J. , Matenaar, D. , Rohde, K. , Stoefen, A. , Wagner, N. , Zink, A. , Lötters, S. , Veith, M. and Proelss, A. (2013), Europe Needs a New Vision for a Natura 2020 Network. Conservation Letters, 6, 462 - 467. doi: 10.1111/conl.12006. Available at: https://www.researchgate.net/publication/235759158_Europe_needs-_a_new_vision_for_a_Natura_2020_network
https://doi.org/10.1111/conl.12006
Метрики статей
Metrics powered by PLOS ALM
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.