Теоретичні засади формування інтегрованих маркетингових комунікацій підприємств агропромислового комплексу
Анотація
Досліджено окремі аспекти формування інтегрованихмаркетингових комунікацій підприємств агропромислового комплексу. Із
формуванням нових стратегій розвитку в умовах загострення конкуренції
значно посилилася роль маркетингових комунікацій, а підприємства
розпочали пошук найбільш ефективних методів і способів їх використання.
Одним із таких методів є інтегровані маркетингові комунікації, використання яких є актуальним та стратегічно важливим для підприємств
агропромислового комплексу, оскільки це один із найбільш ефективних
методів впливу на поведінку споживача та простих способів максимізувати
окупність інвестицій в маркетинг і просування продукції на ринку.
Мета дослідження полягає в узагальненні та розробці окремих
теоретико-методологічних положень формування інтегрованих
маркетингових комунікацій підприємств агропромислового комплексу.
Для досягнення поставленої мети було визначено та вирішено такі
завдання: уточнено сутність інтегрованих маркетингових комунікацій;
визначено засоби та сформовано комплекс інтегрованих
маркетингових комунікацій підприємств АПК; розроблено та
запропоновано алгоритм планування інтегрованих маркетингових
комунікацій підприємств агропромислового комплексу.
Теоретико-методологічною основою досліджень стали
діалектичний метод пізнання, фундаментальні положення маркетингу і
маркетингових комунікацій; використано методи: історичний,
абстрактно-логічний, аналізу і синтезу, системний підхід. У результаті
проведених досліджень виокремлено наукові підходи, за якими можна
розглядати інтегровані маркетингові комунікації як «концепція»,
«система», «процес». Встановлено, що інтегровані маркетингові
комунікації підприємств агропромислового комплексу мають бути
спрямовані на зміну поведінки споживачів задля здійснення ними купівлі,
забезпечення конкурентних переваг та стійких позицій на ринку.
Завантаження
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).