Психографічне дослідження портрету сучасного кооператора як споживача послуг кооперативу
Abstract
Сучасні тенденції розвитку аграрного бізнесу на селідедалі частіше орієнтуються на створення обслуговуючих кооперати-вів. Водночас, дослідження, спрямовані безпосередньо на членів коопера-тиву, майже не проводяться, кооперативи розглядають як цілісну
організацію. Метою статті є визначення сутності і змісту поняття
«психографічний портрет», використання методики психографічного
аналізу та формування характеристик сучасного кооператора – члена
сільськогосподарського обслуговуючого кооперативу. Вивчення особи-востей портрету члена кооперативу дасть змогу розроблювати більш
точні маркетингові стратегії з просування послуг кооперативу.
Проведене опитування в кооперативах різного галузевого спряму-вання та аналіз отриманих матеріалів із використанням маркетинго-вого підходу та психографічного аналізу дали змогу сформувати порт-рет сучасного кооператора. Отримана таким чином інформація роз-криває нові маркетингові можливості, дає змогу поліпшити маркетин-гову стратегію кооперативу та відповідає на запитання, на які послуги
є попит та потреба, в яких обсягах та хто є цільовою аудиторією та
як необхідно просувати на ринку послуги кооперативу. Психографічні
профілі надають можливість створити групи однорідних сегментів, на
основі яких можуть бути побудовані надійні моделі, які підвищать ефек-тивність маркетингових стратегій. Подальші дослідження за даним
напрямом допоможуть доповнити та конкретизувати портрет сучас-ного кооператора й підвищити ефективність діяльності кооперативу
в цілому.
Downloads
Issue
Section
Article
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).