Матричні методи формування маркетингових стратегій підприємств
Abstract
Зосереджено увагу на важливості та необхідностірозробки та впровадження маркетингової стратегії на підприємстві.
Визначено економічну сутність поняття «маркетингова стратегія».
В умовах стрімких змін технологічних укладів питання вибору методів
формування маркетингової стратегії стає чи не найбільш важливою та складною проблемою для сучасних підприємств. Адже складні умови
господарювання змушують до пошуку таких методів, які б враховували
якнайбільшу кількість факторів впливу на діяльність та розвиток
підприємства, оскільки, в умовах глобалізації, врахування всіх чинників є
вкрай неможливим. Зокрема, порушено питання актуальності викорис-тання матричних методів при формуванні маркетингових стратегій.
Метою статті є аналіз та узагальнення основних матричних
методів формування маркетингової стратегії, дослідження напрямів їх
застосування для розробки ефективної стратегії на підприємстві.
У процесі написання статті було використано такі методи досліджен-ня: аналіз, синтез, індукція, дедукція, узагальнення, порівняння, абстра-гування та логічний метод. Здійснено аналіз основних матричних
методів формування маркетингової стратегії. Зазначено напрями
використання вищезгаданих методів під час проведення стратегічного
планування на підприємствах.
Виявлено переваги та недоліки матричних методів формування
маркетингової стратегії. Встановлено, що матричні методи та
моделі є найбільш застосовуваними та простими у використанні для
формування маркетингових стратегій для широкого кола підприємств.
Downloads
Issue
Section
Article
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).