Визначення стратегічних пріоритетів розвитку маркетингової товарної політики сільськогосподарських підприємств
Abstract
Теоретичне обґрунтування та практична реалізаціятоварної стратегії сільськогосподарських підприємств має визначальне
значення, оскільки саме ця складова маркетингової діяльності забезпечує
конкурентоспроможність продукції та конкурентні переваги вищезгаданих
суб’єктів господарювання, створює умови для отримання високих
прибутків, лояльності споживачів та стійкого ефективного розвитку у
довгостроковому періоді. В умовах конкурентного й динамічного
маркетингового середовища існує постійна необхідність модифікації та
вдосконалення маркетингової товарної політики та стратегії.
У статті розглянуто основні функціональні маркетингові
стратегії сільськогосподарських товарів, які виробляють та
реалізують на ринках сільськогосподарської продукції вітчизняні
підприємства. На основі викладених даних проведено аналіз
пріоритетних напрямів розвитку маркетингової товарної політики,
зокрема: сучасний комплекс формування основних пріоритетів
стратегічного розвитку вітчизняних сільськогосподарських
підприємств та ключові фактори впливу на нього; необхідність посилення значення стратегічного цілепокладання в процесі
забезпечення сталого розвитку сільськогосподарських підприємств як
засобу адаптації внутрішнього середовища до можливостей та загроз
(зовнішнього *Науковий керівник – середовища) діяльності суб’єкта
господарювання; встановлення базисних понять у системі
стратегічного управління МТП сільськогосподарських підприємств.
На основі проведених досліджень автор пропонує розроблену
новітню схему взаємозв’язків базисних понять у системі стратегічного
управління МТП сільськогосподарських підприємств, яка може бути
використана як у теоретичному висвітленні проблем виробництва та
реалізації сільськогосподарської продукції, так і практично застосована
сільськогосподарськими виробниками. Крім цього, у статті розглянуто
ключові напрями інноваційної роботи в маркетинговій товарній політиці
сільськогосподарських підприємств, виділено проблематику й
необхідність інноваційної діяльності та проведено наступне
класифікаційне розмежування: напрями іновацій та характерні дії, що
супроводжують реалізацію інноваційної діяльності.
Downloads
Issue
Section
Article
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).