Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Scientific Herald of NULES of Ukraine.Series: Economy, agrarian management, business
Current
Archives
About
About the Journal
Submissions
Editorial Masthead
Privacy Statement
Contact
Search
Login
Home
/
Archives
/
No. 260 (2017)
No. 260 (2017)
Published:
2017-05-06
Article
ROLE OF MARKETING IN FOOD ECONOMY DEVELOPMENT STRATEGIES
J. SZWACKA-MOKRZYCKA
7-15
PDF (Ukrainian)
LIFESTYLE SEGMENTATION OF INTERNET USERS
A. JASIULEWICZ, A. JAKUBIK
16-24
PDF (Ukrainian)
Ціноутворення на продукцію сільського господарства в умовах ринку
О. М. Барилович
25-32
PDF (Ukrainian)
Сучасний стан державного фінансування сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів в Україні
О. Б. Бурова
33-40
PDF (Ukrainian)
Дослідження та прогнозування кон’юнктури ринку продукції птахівництва України
Р. І. Буряк
41-53
PDF (Ukrainian)
Маркетингові дослідження ринку тваринницької продукції в Україні
Ю. М. Гальчинська, І. О. Наливайко
54-64
PDF (Ukrainian)
Аналіз застосування основних інструментів комплексу маркетингу на переробному підприємстві
Т. М. Гапоненко
64-75
PDF (Ukrainian)
Міжнародний досвід реформування систем агрострахування
Н. А. Герасименко, В. А. Якубович
75-80
PDF (Ukrainian)
Особливості функціонування сільськогосподарського виробництва в контексті інноваційного розвитку
Є. Ю. Гнатенко
80-91
PDF (Ukrainian)
ANALYSIS ACTIVITIES OF DAIRY MARKET ENTERPRISES
A. O. Grechukha
91-100
PDF (Ukrainian)
До питання ефективності виробництва цукрових буряків на сільськогосподарських підприємствах
А. С. Гриценко
100-108
PDF (Ukrainian)
Визначення стратегічних пріоритетів розвитку маркетингової товарної політики сільськогосподарських підприємств
А. Л. Діченко
108-121
PDF (Ukrainian)
Удосконалення маркетингової політики цукрових заводів
А. В. Доронін
122-130
PDF (Ukrainian)
Розвиток трудового потенціалу сільськогосподарських підприємств на засадах компетентнісного підходу
О. Ю. Єрмаков, Л. І. Личук
130-143
PDF (Ukrainian)
Управління формуванням та розвитком конкурентоспроможного потенціалу сільськогосподарських підприємств
М. О. Жуковський
143-152
PDF (Ukrainian)
Тенденції розвитку агроформувань України та інтеграційних процесів в аграрній сфері
К. С. Завальнюк
152-162
PDF (Ukrainian)
Е-сценарій навчання як засіб організації навчальноопераціональної взаємодії учасників дорадчого процесу у сфері реалізації інноваційних програм
С. П. Кальний
162-169
PDF (Ukrainian)
Теоретичні засади формування економічного потенціалу сільських територій
Р. І. Коробенко
169-178
PDF (Ukrainian)
Аналіз сучасних підходів оцінки рівня економічної безпеки країни
Т. О. Костюк
178-188
PDF (Ukrainian)
Теоретичні аспекти формування економічної самодостатності сільського соціуму
В. О. Кулик
188-197
PDF (Ukrainian)
Соціально-етичний маркетинг як засіб забезпечення конкурентоспроможності агропромислових підприємств
Я. С. Ларіна, К. А. Цимбалюк
197-208
PDF (Ukrainian)
Чинники, що впливають на розвиток відносин у процесі спільної діяльності підприємств-партнерів
К. М. Луцій
209-218
PDF (Ukrainian)
Теоретичні підходи до інноваційної діяльності підприємств агропромислового комплексу
О. П. Луцій
219-227
PDF (Ukrainian)
Методичні засади визначення біоенергетичного потенціалу сільськогосподарських підприємств
В. В. Мельниченко
228-236
PDF (Ukrainian)
Управлінські чинники забезпечення конкурентоспроможності продукції АПК
І. А. Міщенко
236-242
PDF (Ukrainian)
Методика визначення рівня самодостатності територіальних громад
Н. В. Морозюк
242-250
PDF (Ukrainian)
Парадигмальний погляд на сталий розвиток економіки в умовах екологічних викликів
А. В. Невесенко
250-258
PDF (Ukrainian)
ACCOUNTING FOR STOCKS: INTERNATIONAL PRACTICE AND DOMESTIC EXPERIENCE
Z. D. Ovcharyk
258-266
PDF (Ukrainian)
Публічне управління в системі розвитку територіальних громад
М. Ф. Плотнікова
266-278
PDF (Ukrainian)
Гештальтний підхід в управлінні споживчими перевагами
М. Ф. Плотнікова, О. Ф. Присяжнюк
279-287
PDF (Ukrainian)
Місце орендодавців земельних паїв у системі аграрного маркетингу
В. А. Рафальська
287-296
PDF (Ukrainian)
Особливості комплексу маркетингу птахівничих підприємств
М. М. Руденко
297-305
PDF (Ukrainian)
Теоретичні засади формування інтегрованих маркетингових комунікацій підприємств агропромислового комплексу
А. В. Рябчик, Т. І. Сліпуха
306-315
PDF (Ukrainian)
Формування самодостатніх громад – найважливіше завдання реформи місцевого самоврядування
С. Т. Слюсар
315-325
PDF (Ukrainian)
CURRENT STATUS AND TRENDS OF FOOD MARKET
V. P. Stadnyk
325-332
PDF (Ukrainian)
Економічна ефективність вирощування нагідок лікарських в умовах лісостепу
С. В. Сухар
332-338
PDF (Ukrainian)
Особливості формування стратегії розвитку підприємств
О. М. Талавиря
339-347
PDF (Ukrainian)
Інноваційна складова у підготовці молодших спеціалістів як важливий економічний чинник сталого розвитку сільських територій та самозайнятості населення
М. М. Тимошенко
348-356
PDF (Ukrainian)
Еволюція ролі комунікаційної компоненти в концепціях маркетингу
Н. Є. Федорова
357-366
PDF (Ukrainian)
Теоретичні засади розвитку ринку соняшнику в Україні
С. В. Шарковська
367-374
PDF (Ukrainian)
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Language
English
українська