Удосконалення маркетингової політики цукрових заводів
Abstract
Визначено ефективність виробництва цукровихбуряків та цукру в Україні за період з 2001 до 2015 року. Досліджено
передумови негативних змін у цукровій галузі України. Обсяг
виробництва цукру в Україні значною мірою залежить від валового
збору цукрових буряків, їх врожайності та площі посіву. Розроблено
поліноміальну модель, яка описує рівень урожайності цукрових буряків в
Україні за 1913–2015 роки, здійснено прогноз урожайності цукрових
буряків до 2017 р., який передбачає її підвищення на 28%.
Визначено необхідність застосування маркетингових засад на
підприємствах цукрової галузі. Обґрунтовано напрями диверсифікації
товарної пропозиції цукрових заводів, що сприятиме підвищенню
ефективності цукробурякового виробництва. В умовах загострення
проблеми забезпечення нашої держави енергоносіями доречно
пришвидшити й урізноманітнити виробництво альтернативних видів
палива, зокрема біоетанолу та біогазу.
Визначено шляхи підвищення ефективності цукробурякового
виробництва та забезпечення сталого розвитку підприємств галузі,
що потребує активізації державної підтримки товаровиробників.
Отримані результати дослідження є підґрунтям для вирішення
практичних проблем сільськогосподарських підприємств галузі та
аграрного виробництва в цілому.
Downloads
Issue
Section
Article
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).