Місце орендодавців земельних паїв у системі аграрного маркетингу

Authors

  • В. А. Рафальська

Abstract

Аграрний сектор України на сьогодні розвивається
найвищими темпами. Особливе значення під час вирішення проблем
аграрної галузі має бути надано маркетингу, як орієнтованій концепції
управління сучасним аграрним виробництвом. Однією з особливостей
аграрного ринку є обмеженість землі та залежність виробництва від
неї. Понад 80% сільськогосподарських земель перебуває в оренді
сільгоспвиробників. У нинішніх умовах діяльності агробізнесу
відбувається загострення конкурентної боротьби між орендарями за
переоформлення договорів оренди земельних паїв.
Орендодавці – власники земельних паїв, мають зайняти своє
особливе місце в маркетинговому середовищі сільськогосподарських
підприємств і в системі агромаркетингу загалом, будучи одночасно й
постачальниками основного активу сільськогосподарського
підприємства – земельного банку, споживачами продукції цього
підприємства й найбільш вмотивованими працівниками.
У статті розглянуто значення земельних паїв у діяльності
сільськогосподарських підприємств, зазначено їх вплив на економічну та
маркетингову діяльність підприємств. Зокрема, досліджено, що значний
інтерес до орних українських земель виявляють іноземні підприємства
та окремі особи, які готові інвестувати в розвиток аграрного сектору
з використанням передових методів та інструментів маркетингу.

Issue

Section

Article