Особливості комплексу маркетингу птахівничих підприємств
Анотація
Проаналізовано особливості комплексу маркетингупідприємств на вітчизняному ринку яєць. На підставі проведеного
аналізу, методом побудови конкурентної карти визначено особливості
стану конкуренції серед провідних виробників курячих яєць.
Досліджено особливості комплексу маркетингу провідних
підприємств-лідерів на вітчизняному ринку виробників яєць, вивчено
особливості й структуру їх відділів маркетингу та встановлено, що їх
системи маркетингу потребують удосконалення і мають бути
спрямовані на вирішення ключових завдань, поставлених виробником.
Проаналізовано процес організації розподілу яєчної продукції як на
вітчизняному ринку, так і за кордоном, що дало змогу обґрунтувати
пріоритетні напрями вдосконалення комплексу маркетингу для
вітчизняних птахівничих підприємств.
Для узгодження економічних інтересів учасників виробничої та
торгівельної сфер рекомендовано вдосконалювати збутову діяльність.
Зокрема це стосується створення оптових ринків продажу
сільськогосподарської продукції, у створенні яких зацікавлені також
органи місцевої виконавчої влади, оскільки основну вигоду від діяльності
таких ринків отримує регіон, де вони розміщені. Крім того, оптові
ринки необхідно враховувати, як складову частину інфраструктури
регіону (як дороги чи порти), оскільки вони впливають на правильний
потік харчової продукції між виробником та споживачем.
Завантаження
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).