Особливості комплексу маркетингу птахівничих підприємств
Abstract
Проаналізовано особливості комплексу маркетингупідприємств на вітчизняному ринку яєць. На підставі проведеного
аналізу, методом побудови конкурентної карти визначено особливості
стану конкуренції серед провідних виробників курячих яєць.
Досліджено особливості комплексу маркетингу провідних
підприємств-лідерів на вітчизняному ринку виробників яєць, вивчено
особливості й структуру їх відділів маркетингу та встановлено, що їх
системи маркетингу потребують удосконалення і мають бути
спрямовані на вирішення ключових завдань, поставлених виробником.
Проаналізовано процес організації розподілу яєчної продукції як на
вітчизняному ринку, так і за кордоном, що дало змогу обґрунтувати
пріоритетні напрями вдосконалення комплексу маркетингу для
вітчизняних птахівничих підприємств.
Для узгодження економічних інтересів учасників виробничої та
торгівельної сфер рекомендовано вдосконалювати збутову діяльність.
Зокрема це стосується створення оптових ринків продажу
сільськогосподарської продукції, у створенні яких зацікавлені також
органи місцевої виконавчої влади, оскільки основну вигоду від діяльності
таких ринків отримує регіон, де вони розміщені. Крім того, оптові
ринки необхідно враховувати, як складову частину інфраструктури
регіону (як дороги чи порти), оскільки вони впливають на правильний
потік харчової продукції між виробником та споживачем.
Downloads
Issue
Section
Article
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).