Місце орендодавців земельних паїв у системі аграрного маркетингу
Abstract
Аграрний сектор України на сьогодні розвиваєтьсянайвищими темпами. Особливе значення під час вирішення проблем
аграрної галузі має бути надано маркетингу, як орієнтованій концепції
управління сучасним аграрним виробництвом. Однією з особливостей
аграрного ринку є обмеженість землі та залежність виробництва від
неї. Понад 80% сільськогосподарських земель перебуває в оренді
сільгоспвиробників. У нинішніх умовах діяльності агробізнесу
відбувається загострення конкурентної боротьби між орендарями за
переоформлення договорів оренди земельних паїв. Орендодавці – власники земельних паїв, мають зайняти своє
особливе місце в маркетинговому середовищі сільськогосподарських
підприємств і в системі агромаркетингу загалом, будучи одночасно й
постачальниками основного активу сільськогосподарського
підприємства – земельного банку, споживачами продукції цього
підприємства й найбільш вмотивованими працівниками.
У статті розглянуто значення земельних паїв у діяльності
сільськогосподарських підприємств, зазначено їх вплив на економічну та
маркетингову діяльність підприємств. Зокрема, досліджено, що значний
інтерес до орних українських земель виявляють іноземні підприємства
та окремі особи, які готові інвестувати в розвиток аграрного сектору
з використанням передових методів та інструментів маркетингу.
Downloads
Issue
Section
Article
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).