До питання теоретичної і практичної підготовки соціальних педагогів на рівні бакалаврату у фаховій академії м. Штутгарт
Abstract
У статті проаналізовано питання теоретичної і практичної підготовки соціальних педагогів на рівні бакалаврату у фаховій академії м. Штутгарт. З’ясовано, що зміст професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів організовується відповідно до «Закону про вищі фахові школи та фахові академії землі Баден-Вюртемберг» від 1 січня 2005 року. Професійна підготовка соціальних педагогів на рівні бакалаврату у фаховій академії м. Штутгарт характеризується науково-дослідним характером, практичною зорієнтованістю, врахуванням потреб і побажань студентів (перелік предметів за вибором і орієнтація на майбутнє місце роботи).
References
Пришляк О. Ю. Професійна підготовка соціальних педагогів у вищих начальних за-кладах Німеччини : дис. канд.. пед. наук : 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / Пришляк Оксана Юріївна. – Тернопіль, 2008. – 219 с.
Berufsakademie Stuttgart. Informationen Studienberеich Sozialwesen. – Stuttgart , 2005. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: 3.11.2006: <http://www.ba-stuttgart.de/447.0.html>. – Загол. з екрану. – Мова нім.
Berufsakademie Stuttgart. Prüfungsordnung Bachelorstudiengänge. – Stuttgart, 2006. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: 3.11.2006: <http://www.ba-stuttgart.de/fileadmin/ba/Dokumente/sozialwesen.pdf>. – Загол. з екрану. – Мова нім.
Berufsakademie Stuttgart. Studien- und Prüfungsordnung Sozialwesen. – Stuttgart, 2006. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: 9.11.2006: <http://www.ba-stuttgart.de/fileadmin/ba/Dokumente/po_sozialwesen.pdf>. – Загол. з екрану. – Мова нім.
Berufsakademie Stuttgart. Studienführer Sozialwesen. – Stuttgart, 2006. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: 6.12.2006: <http://www.ba-stuttgart.de/fileadmin/ba/Dokumente/stud_fuehrer_soz.pdf>. – Загол. з екрану. – Мова нім.
Berufsakademie Stuttgart. Universite of Cooperative Education. Hauptseite. Studieng-änge. – Stuttgart, 2006. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: 19.12.2006: <http://www.ba-stuttgart.de/1054.0.html>. – Загол. з екрану. – Мова нім.
Berufsakademie Stuttgart. Vertrag Sozialwesen Bachelor-Abschluss. – Stuttgart, 2006. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: 27.12.2006: <http://www.bastuttgart.de/fileadmin/ba/Dokumente/ba_vertrag_sozialwesen.pdf>. – Загол. з екрану. – Мова нім.
Bundesministerium für Bildung und Forschung. Hochschulgesetze der Länder. Hoch-schulrecht. – Berlin, 2006. – [Електронний ресурс]. – Режим досту-пу: 27.08.2006:<http://72.30.186.56/Hochschulgesetze/BundesrepublikDeutschland&d=Ygdh6P4-PWNv&icp=1&.intl=de>. – Загол. з екрану. – Мова нім.
Verordnung des Wissenschaftsministeriums über die Ausbildung und Prüfung der Studierenden der Berufsakademien im Ausbildungsbereich Sozialwesen. Stuttgart, 2001. – 30 S.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).