Психологічні детермінанти стресостійкості майбутніх психологів
DOI:
https://doi.org/10.31548/hspedagog2019.03.070Анотація
У статті обґрунтовується обумовленість стресостійкості майбутніх психологів рівнем розвитку їх комунікативних та організаторських здібностей, осмисленим ставленням до життя. Пропонуються способи розвитку цих психологічних характеристик у період професійної підготовки у ЗВОПосилання
Berdnyk, H. B. (2009). Doslidzhennia stresostiikosti osobystosti maibutnoho praktychnoho psykholoha v protsesi profesiinoi pidhotovky u VNZ // URL: file:///C:/Users/Moyo%20m6/Downloads/Vpo_2009_11(2)__5%20(1).pdf (data zvernennia: 28.02.2019).
Vodopianova, N. E., Starchenkova, E. S. (2009). Syndrom vыhoranyia: dyahnostyka y profylaktyka. SPb. S. 335.
Korolchuk, V. M. (2010). Subiektyvni ta obiektyvni obstavyny vplyvu na protses adaptatsii osobystosti do stresohennykh umov diialnosti // Visnyk Natsionalnoi akademii oborony Ukrainy. № 6(19). S. 92 - 95.
Meloian, A. E. (2007). Osoblyvosti proiavu stresostiikosti maibutnikh psykholohiv u konfliktnii sytuatsii // Problemy ekstremalnoi ta kryzovoi psykholohii. Vyp. 2. S. 97 - 106.
Pavlovych, N. R. (2019). Zviazok stresostiikosti z metapiznavalnymy kharakterystykamy // Innovatsiinyi rozvytok: osvita ta nauka KhKhI stolittia. Tom 6. S. 91 - 97.
Psykholohiia stresostiikosti studentskoi molodi: monohrafiia (2018) / Afanasenko L., Martyniuk I., Omelchenko L., Shamne A., Shmarhun V., Yashnyk S. K.: Vyd. tsentr NUBiP Ukrainy. 198 c.
Ryshko, H. M. (2013). Osnovni kontseptualni teorii ta pidkhody do vyvchennia fenomena stresostiikosti osobystosti // Problemy suchasnoi psykholohii. Vyp. 22. S. 493 - 509.
Stepanova, A. S. (2018). Psykholohichni osoblyvosti stresostiikosti osib yunatskoho viku // Molodyi vchenyi. № 9 (61) veresen. S. 314 - 319.
Fokyn, V. A. (2016). Trudnosty vkhozhdenyia v professyiu u psykholohov // Aktualnыe voprosы psykholohyy y pedahohyky v sovremennыkh uslovyiakh. № 3.
Tserkovskyi, A. L. (2011). Lychnostnыe determynantы stressoustoichyvosty studentov // Vestnyk Vytebskoho hosudarstvennoho medytsynskoho unyversyteta. // URL: https://cyberleninka.ru/article/n/lichnostnye-determinanty-stressoustoychivosti-studentov (data zvernennia: 28.02.2019).
Chupyna, V. B., Havrylenko, L. S. (2018). Osobennosty proiavlenyia pokazatelei stressoustoichyvosty u studentov klynycheskykh psykholohov y ynzhenerov // Azymut nauchnykh yssledovanyi: pedahohyka i psykholohyia. T. 7. № 2(23). S. 430 - 432.
Iuzofatova, Yu. A. (2019). Stress y stratehyy sovladanyia v rabote nachynaiushcheho psykholoha // URL: http://www.supervis.ru/content/140282053-yuzofatova-yua-stress-i-strategii-sovladaniya-v-rabote-nachinayushchego-psihologa (data zvernennia: 28.02.2019).
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).