Інноваційні підходи діалогізації освітнього простору
Анотація
У статті проаналізовано основні проблеми діалогізації освітнього простору на науково-теоретичному та педагогічно-практичному рівнях. Підкреслено актуальність включення студентів у діалоговий освітньо-культурний процес для сьогодення. Визначено різновиди навчального діалогу, встановлено взаємозв’язки між ними. Розкрито сутність різних видів діалогу як ефективного засобу пізнання навчального матеріалу та становлення особистості студента аграрного коледжу в процесі саморозвитку особистості. Описано досвід роботи викладання культурологічних дисциплін із застосуванням навчальних діалогових відносин між студентами аграрного коледжу. Визначено необхідність подальшої діалогізації навчального процесу в культурному контексті.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).