Інноваційні підходи діалогізації освітнього простору

Автор(и)

  • O. P. Slobodyan
  • I. B. Spivakova

Анотація

У статті проаналізовано основні проблеми діалогізації освітнього простору на науково-теоретичному та педагогічно-практичному рівнях. Підкреслено актуальність  включення студентів у діалоговий освітньо-культурний процес для сьогодення. Визначено різновиди навчального діалогу, встановлено взаємозв’язки  між ними. Розкрито сутність різних видів  діалогу як ефективного засобу пізнання навчального матеріалу та становлення особистості студента аграрного коледжу в процесі саморозвитку особистості. Описано досвід роботи викладання культурологічних дисциплін із застосуванням навчальних діалогових відносин між студентами аграрного коледжу. Визначено необхідність подальшої діалогізації навчального процесу в культурному контексті.

Завантаження

Опубліковано

2019-01-02