Цифрова компетентність викладача: перехід освіти на новий рівень
DOI:
https://doi.org/10.31548/hspedagog2020.01.022Анотація
Цифрова революція перетворила спосіб доступу до інформації, спілкування та навчання. Тепер це є відповідальністю викладачів створення умов та середовища, у якому можуть розкритися та підвищитися можливості студентів та учнів. Компетенції двадцять першого століття є такі, що вважаються необхідними з огляду на сучасне та майбутнє життя, що формується технологіями, які змінюють робочий простір та життя. У цій статті досліджується концепція цифрової компетентності та забезпечується розуміння Європейської рамки цифрової компетентності освітян.
Посилання
Binkley, M. Erstad, O. Hermna, J. Raizen, S. Ripley, M. Miller‐Ricci, M., & Rumble, M. (2012). Defining twenty‐first century skills. In P. Griffin, E. Care, & B. McGaw (Eds.), Assessment and teaching of 21st century skills. Dordrecht, The Netherlands: Springer.
https://doi.org/10.1007/978-94-007-2324-5_2
Caena, F. (2017). Weaving the fabric: Teaching and teacher education ecosystems. In B. Hudson (Ed.), Over-coming fragmentation in teacher educa-tion policy and practice. Cambridge, UK: Cambridge University Press.
European Commission (2018). Proposal for a council recommendation on key competences for lifelong learning. Retrieved from https://ec.europa.eu/education/sites/education/files/annex-recommendation-key-competences-lifelong-learning.pdf
European Commission. (2013). Supporting teacher competence devel-opment for better learning outcomes. Brussels, Belgium: European Commis-sion.
Recommendation of the Euro-pean Parliament and of the Council of 18 December 2006 on key competences for lifelong learning [Online] https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=celex:32006H0962
The European Framework for the Digital Competence of Educators (2017) [Online] https://ec.europa.eu/jrc/en/publication/eur-scientific-and-technical-research-reports/european-framework-digital-competence-educators-digcompedu
The Six Elements of Digital Ca-pability framework [Online] http://repository.jisc.ac.uk/7278/1/BDCP-DC-Framework-Individual-6E-110319.pdf
Vuorikari, R. Punie, Y. Carretero Gomez S., Van den Brande G. (2016). DigComp 2.0: The Digital Competence Framework for Citizens. Update Phase 1: The Conceptual Reference Model. Lux-embourg Publication Office of the Euro-pean Union
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).