Інтелектуальна робота та її роль у формуванні нових візій повоєнного відновлення

Автор(и)

  • A. H. Suprun Національний університет біоресурсів і природокористування України image/svg+xml
  • V. D. Shynkaruk Національний університет біоресурсів і природокористування України image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31548/hspedagog13(3).2022.185-191

Анотація

Досвід країн, які знайшли шляхи виходу з кризи під час війни свідчить, що велику роль у період війни відіграє державна підтримка. Сьогодні Україна та український народ переживають важкі часи, тому невирішеною залишається проблема дослідження особливостей інтелектуальної роботи та її ролі у формуванні нових візій повоєнного відновлення. Метою статті є дослідження особливостей інтелектуальної роботи та її ролі у формуванні нових візій повоєнного відновлення. Для досягнення мети визначено наступні завдання: визначити особливості інтелектуальної роботи у формуванні нових візій повоєнного відновлення; проаналізувати нові візії повоєнного відновлення. Методи. У дослідженні було використано загальнонаукові (узагальнення, порівняння, індукція і дедукція) та емпірико-теоретичні методи (аналіз, синтез). Використання системно-структурного аналізу дало можливість розмежувати основні особливості інтелектуальної роботи та її ролі у формуванні нових візій повоєнного відновлення. Результати. Встановлено, що такі країни як Німеччина, Японія, Ізраїль, Південна Корея, Хорватія відзначаються, коли йде мова про позитивний досвід економічного розвитку в контексті повоєнної відбудови країни, або успіхи в умовах постійної воєнної загрози. Встановлено, що вагому роль у здобутках відзначених країн мали спільні цінності та високий рівень суспільної консолідації, особливості національного характеру, історико-культурні традиції та візія щасливого майбутнього своєї країни як вільної, незалежної та успішної, з розвиненою економікою та гідним рівнем життя. Висновки. На основі проведеного дослідження зʼясовано, що позитивний досвід економічного розвитку в умовах постійної воєнної загрози взаємопов’язаний із державною політикою підтримки науки, освіти та інновацій; стимулюванням науково-технічних розробок та новітніх виробництв; забезпеченням синергії людського потенціалу нації та розвитку наукових досліджень. Результати можуть бути спрямовані на подальше дослідження соціальної значущості нових візій повоєнного відновлення України для забезпечення відновлення та максимальної реалізації людського потенціалу.

Посилання

Papastephanou, M. (2021). Philosophy of Education in Times of Crises and Pandemics. Education Sciences, 11(11), 687. URL: https://doi.org/10.3390/educsci11110687

Kozlova, T. A., Polyakova, J. O., Leontyeva, D. A. (2020). Formation of philosophical anthropology as a subject in higher education. Karelian scientific journal, 9. URL: 10.26140/knz4-2020-0902-0007

Collingwood, R. G. (1994). The Idea of History, Oxford: Oxford University Press.

Koyré, A. (1961). Étude d'histoire de la pensée philosophique. Les Etudes Philosophiques, 18 (1), 99 101.

Kuhn, T. S. (1962). The structure of scientific revolutions. University of Chicago Press: Chicago.

Klishh, A. V. (2017). Intelektualjna revoljucija v presovij spadshhyni predstavnykiv iii khvyli emighraciji [Intellectual revolution in the press heritage of representatives of the third wave of emigration]. Socialjni komunikaciji: teorija i praktyka, 5, 57 62.

Malyk, Ja. (2015). Informacijna vijna i Ukrajina [Information war and Ukraine]. Naukovyj visnyk «Demokratychne vrjaduvannja». URL: https://science.lpnu.ua/uk/dg/vsi-vypusky/vypusk-15-2015/informaciyna-viyna-i-ukrayina

Ghaj-Nyzhnyk, P., Chuprij, L. (2014). Nacionaljni interesy, nacionaljni cinnosti ta nacionaljni cili jak strukturoformujuchi chynnyky polityky nacionaljnoji bezpeky [National interests, national values and national goals as structural factors of national security policy]. Ghileja, 84 (5), 465–471.

Завантаження

Номер

Розділ

Статті