Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул вебсайту
Open Menu
Науковий журнал «Гуманітарні студії: педагогіка, психологія, філософія»
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний банер
Заява про конфіденційність
Контакти
Пошук
Увійти
Головна
/
Архіви
/
Том 13 № 3 (2022)
Том 13 № 3 (2022)
Опубліковано:
2022-12-14
Статті
Формування професійної компетентності майбутніх учителів іноземних мов на основі акмеологічного підходу у ЗВО
G. О. Bondar
8-17
PDF
Барнахус- центр для дітей, які постраждали від насильства: загальна характеристика і впровадження в Україні
N. O. Bondarenko
18-24
PDF
Особливості створення академічних текстів, їх структура та підготовка до публікації
S. V. Boyarchuk, V. L. Vakulenko
25-33
PDF
Сутність поняття «інклюзія»
V. А. Budegay
34-39
PDF
Мовно-культурна адаптація міжнародних студентів в Україні перед війною
N. М. Кostrytsia, G. V. Fomina, O. М. Lytvyniuk
40-45
PDF
Зміст підготовки майбутніх фахівців із соціальної роботи до моніторингової діяльності
O. B. Koshuk, I. V. Sopivnyk, I. V. Pesha
46-51
PDF
Сутність поняття «інформаційно-цифрової компетентності студентів аграрних та природоохоронних закладів вищої освіти»
M. N. Ovdiy
52-57
PDF
Теоретичні засади застосування технології ситуаційного навчання у підготовці майбутніх соціальних працівників (на прикладі викладання навчальної дисципліни «Основи сценарної роботи і арт-терапії»)
I. I. Osadchenko
58-68
PDF
Педагогічні умови формування патріотичних ідеалів студентів аграрних закладів фахової передвищої освіти
A. B. Petriv
69-75
PDF
Методологічний фундамент формування екологічної культури та еколого-професійної компетентності майбутніх фахівців
S. V. Sovhira, S. V. Yashnyk
76-85
PDF
Шляхи формування соціальної компетентності студентів
I. V. Sopivnyk, V. V. Halaidiuk
86-93
PDF
Лідерська компетентність в освіті: протистояння маніпулятивним впливам у службових відносинах
R. V. Sopivnyk, S. R. Sopivnyk
94-102
PDF
Технологія діалогової взаємодії як засіб виховання полікультурності майбутніх викладачів іноземних мов
O. Chaika
103-111
PDF
Рамкові умови підготовки фахівців для галузі землевпорядкування в країнах Європейського союзу
O. Yarema
112-119
PDF
Країнознавчий матеріал як важливий компонент вивчення англійської мови студентами немовних спеціальностей
N. V. Yaremenko
120-125
PDF
Соціально-психологічна реабілітація науково-педагогічних працівників засобами ландшафтної терапії
A. B. Altanova
126-135
PDF
Робота з жертвами булінгу: психологічні поради
I. Vakulyk
136-141
PDF
Демографічні тенденції в Україні – оцінка материнства
A. V. Kartushynska
142-145
PDF
Роль фасилітатора в контексті суб’єкт-суб’єктного педагогічного спілкування
L. M. Omelchenko
146-151
PDF
Когнітивна психологія як складова NBICS - технологій
V. M. Shmargun, T. M. Shmargun, M. P. Kostenko
152-157
PDF
Проблеми і перспективи взаємодії людини та штучного інтелекту
V. I. Dodonova, R. O. Dodonov
158-168
PDF
Світовий парадигмальний злам-2022: уроки, наслідки та перспективи
V. P. Kul'tenko
169-175
PDF
Взаємодія культур і феномен традиції
O. D. Lauta, S. M. Geiko
176-184
PDF
Інтелектуальна робота та її роль у формуванні нових візій повоєнного відновлення
A. H. Suprun, V. D. Shynkaruk
185-191
PDF
Критерії та аксіологічні ознаки цивілізаційності
L. A. Chekal
192-197
PDF
Мова як головна ознака ідентичності української нації
V. A. Shekhovtsova-Burianova
198-203
PDF
Мова
English
українська
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів