Мовно-культурна адаптація міжнародних студентів в Україні перед війною
DOI:
https://doi.org/10.31548/hspedagog13(3).2022.40-45Анотація
Актуальність цього дослідження була зумовлена тим, що до воєнного часу в багатьох вишах України навчалися іноземні студенти. Такі студенти поруч з вимогою вивчення державної мови України, мали проходити процес культурної адаптації на різних рівнях діяльності суспільства. Мета дослідження полягає у виявленні та характеристиці основних проблем, з якими іноземні студенти мали справу та шляхи вирішення таких проблем. Для досягнення окресленої мети були поставленні наступні завдання дослідження: виявити відмінності іноземних студентів; виявити ознаки мовно-культурної пристосованості; окреслити модель та умови культурної адаптації. Упродовж дослідження змішаний метод був застосований, що дозволило якнайглибше вивчити предмет наукового дослідження, а саме: описовий, зіставний, якісний та кількісний контент аналіз. Результати дослідження показали, що високий відсоток іноземних студентів були вмотивованими, проте зазначали труднощі в комунікації. Іноземні студенти виявили зацікавленість в поза навчальних заходах для кращої культурної інтеграції. Отже культурна усвідомленість для іноземних студентів буде інструментом для подолання лінгвістичних перешкод та труднощів. На перспективу існує проведення повторного зрізу культурної адаптації іноземних студентів в Україні після завершення війни.
Посилання
Ahtarieva, R.; Ibragimova, E.; Sattarova, G.; Turzhanova, G. Integration as a Form of Acculturation of Foreign Student – Future Teacher in the Polyethnic Educational Environment of University. J. Soc. Stud. Educ. Res. 2018, 9, 317-331.
Akhmetshin, E.M.; Mueller, J.E.; Yumashev, A.V.; Kozachek, A.V.; Prikhodko, A.N.; Safonova, E.E. Acquisition of entrepreneurial skills and competences: Curriculum development and evaluation for higher education. J. Entrepreneurship Educ. 2019, 22. Available at: https://www.abacademies.org/ articles/ acquisition-ofentrepreneurial-skills-and-competences-curriculumdevelopment-and-evaluation-for-higher-education7814.html
Almazova, N.E.; Kostina, E.A.; Khalyapina, L.P. The New Position of Foreign Language as Education for Global Citezenship. Bull. Novosib. State Pedagog. Univ. 2016, 6, 7-17.
Imai, T.; Imai, A. Cross-Ethnic Self-Disclosure Buffering Negative Impacts of Prejudice on International Students’ Psychological and Social Well-Being. J. Int. Stud. 2019, 9, 66– 83.
Gizatullina, A.; Sibgatullina, A. Forming a Foreign Language Teacher’s Professional Competencies in a Multilingual Educational Environment. J. Soc. Stud. Educ. Res. 2018, 9, 282-295.
Education at a Glance. Available at: http://www.cne du.pt/content/noticias/internacional/Education_at_a_glance_2018.pdf.
Kupriyanov, R.V.; Zaripov, R.N.; Valeyeva, N.S.; Valeyeva, E.R.; Zaripova, I.R.; Nadeyeva, M.I. The Main Directions of International Educational Integration: Potential Benefits and Risks of Reforming Professional Education. Rev. Eur. Stud. 2015, 7, 305.
Jamaludin, N.L.; Sam, D.L.; Sandal, J.M. Destination Motivation, Cultural Orientation, and Adaptation: International Students’ Destination-Loyalty Intention. J. Int. Stud. 2018, 8, 38-65.
Jin, L.; Schneider, J. Faculty Views on International Students: A Survey Study. J. Int. Stud. 2019, 9, 84–96.
Lee, A.; Poch, R.; Smith, A.; Kelly, M.D.; Leopold, H. Intercultural Pedagogy: A Faculty Learning Cohort. Educ. Sci. 2018, 8, 177.
Mittelmeier, J.; Rienties, B.; Tempelaar, D.; Whitelock, D. Overcoming cross-cultural group work tensions: Mixed student perspectives on the role of social relationships. High. Educ. 2018, 75, 149-166.
Rose-Redwood, S.A.; Rose-Redwood, R. Fostering Successful Integration and Engagement Between Domestic and International Students on College and University Campuses. J. Int. Stud. 2018, 8, 1267-1273.
Theodoridis, D. Internationalization of Higher Education- Teaching Challenges in an International, Multicultural Classroom; The Unit for Pedagogical Development and Interactive Learning (PIL) University of Gothenburg: Gothenburg, Sweden, 2015.
Waters, J.L. International Education is Political! Exploring the Politics of International Student Mobilities. J. Int. Stud. 2018, 8, 1459-1478.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).