Сутність поняття «інформаційно-цифрової компетентності студентів аграрних та природоохоронних закладів вищої освіти»
DOI:
https://doi.org/10.31548/hspedagog13(3).2022.52-57Анотація
У статті розкрито сутність поняття «інформаційно-цифрової компетентності студентів аграрних та природоохоронних закладів вищої освіти». Надається визначення поняття цифрової компетентності на основі аналізу досліджень провідних вітчизняних і зарубіжних вчених. Надається визначення поняття цифрової компетентності на основі аналізу досліджень провідних вітчизняних і зарубіжних вчених. Не існує єдиного підходу до визначення компетентності педагогів щодо використання цифрових технологій у професійній діяльності, а ті, що існують, є типологічно спорідненими, відрізняючись при цьому компонентною структурою . Одним із основних напрямів реформування освіти відповідно до Концепції «Нова українська школа» є «наскрізне застосування інформаційних технологій в освітньому процесі та управлінні закладами освіти і системою освіти», який «має стати інструментом забезпечення успіху Нової школи». Формування інформаційно-цифрових компетентностей передбачає «впевнене, а водночас, критичне застосування електронних освітніх ресурсів для створення, пошуку, опрацьовування, обміну інформацією». Розуміння важливості формування цифрової компетентності учасників освітнього процесу почувається з усвідомленості суті поняття «інформаційно-цифрової компетентності».
Посилання
Havrilova L., Topolnyk Ya. Tsyfrova kultura, tsyfrova hramotnist, tsyfrova kompetentnist yak suchasni osvitni fenomeny. Informatsiini tekhnolohii i zasoby navchannia. 2017. T. 61. № 5. S. 1–14.
Zakon Ukrainy «Pro osvitu» [Elektronnyi resurs] Rezhym dostupu: http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/2145
Morze N. Pidhotovka menedzheriv e-navchannia: kompetentnisnyi
pidkhid // Informatsiini tekhnolohii i zasoby navchannia / Nataliia Morze, Olena Hlazunova, Olena Kuzminska - Tom 60, №4., 2017.
Bykov V. Dosvid: Tsyfrove navchalne seredovyshche. [Elektronnyi resurs]. «Tsyfrova kompetentnist uchytelia» – Rezhym dostupu:
https://www.facebook.com/uesaccent/photos/pcb.1809058149395875/1809406686027688/?type=3
Kartashova L.A. Virtualna shkola, elektronni navchalni klasy – ne
fantastyka, a ukrainska realnist. [Elektronnyi resurs]. – Rezhym dostupu: http://knk.media/stati/1991-virtualna-shkola-elektronni-navchalni-klasi-ne-fantastikaa-ukrajinska-realnist.html)
Завантаження
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).