Педагогічні умови формування патріотичних ідеалів студентів аграрних закладів фахової передвищої освіти
DOI:
https://doi.org/10.31548/hspedagog13(3).2022.69-75Анотація
У статті наголошено на необхідності вдосконалення існуючих та пошуку нових засобів національно-патріотичного виховання молоді. На підставі аналізу наукових праць сучасних дослідників, уточнено зміст поняття «педагогічні умови формування патріотичних ідеалів студентів аграрних закладів фахової передвищої освіти», під яким варто розуміти комплекс спеціально аргументованих та організованих обставин та напрямів педагогічної діяльності, які в сукупності забезпечують успішність розв’язання поставлених завдань та результативність процесу формування патріотичних ідеалів студентів. За допомогою методу експертної оцінки виділено наступні педагогічні умови: формування стійкої мотивації майбутніх аграріїв до самовиховання національно-патріотичних якостей та цінностей; формування готовності наставників академічних груп аграрних закладів фахової передвищої освіти до патріотичного виховання; використання виховного потенціалу соціально-гуманітарних дисциплін у формуванні патріотичних ідеалів студентів-аграріїв; забезпечення активності студентів у процесі організації та проведення позааудиторних заходів патріотичного спрямування. Здійснено теоретичне обґрунтування виокремлених педагогічних умов.
Посилання
Durmanenko, O. (2012). Teoretychnyi analiz poniattia «pedahohichni umovy» v konteksti monitorynhu vykhovnoi roboty u vyshchomu navchalnomu zakladi [Theoretical analysis of the concept of «pedagogical conditions» in the context of monitoring educational work in a higher educational institution]. Youth and the market, (7), 135-138.
Kazmirchuk, O., & Kurchaba, O. (2018). Natsionalno-patriotychne vykhovannia studentiv kriz vykladannia suspilnykh dystsyplin: teoriia i praktyka [National-patriotic education of students through the teaching of social disciplines: theory and practice]. Pedahohichnyi chasopys Volyni, 2 (9), 31–37.
Lytvyn A., Matseiko O. (2013). Metodolohichni zasady poniattia «pedahohichni umovy» [Methodological foundations of the concept of «pedagogical conditions»]. Pedagogy and psychology of professional education, (4), 43-63.
Onoprienko, O. M., & Onoprienko, O. V. (2021). Pedahohichni zasoby patriotychnoho vykhovannia studentiv [Pedagogical means of patriotic education of students]. Young Scientist, (9 (97)), 91-93.
Osipenko, N. (2021). Rol studentskoho samovriaduvannia u formuvanni hromadianskoi pozytsii molodi. Scientific Collection «InterConf», (54), 148-151.
Bilodid, I. (1979). Slovnyk ukrainskoi movy: v 11 tomakh [Dictionary of the Ukrainian language: in 11 volumes]. Naukova dumka.
Semenova, A. (2006). Slovnyk-dovidnyk z profesiinoi pedahohiky [Dictionary of professional pedagogy]. Odesa: Palmira.
Smalko, O. (2014). Pozaaudytorna vykhovna robota yak chynnyk profesiino-osobystisnoho stanovlennia maibutnikh fakhivtsiv [Extracurricullar educational work as a determinant of the professional and personal development of future professors]. Naukovyi visnyk Skhidnoievropeiskoho natsionalnoho universytetu imeni Lesi Ukrainky – Scientific Journal of the Skhidnoievropeiskyi National University im. Lesi Ukrainki. Pedagogical Sciences, 8, 77-81.
Sopivnyk I. V. (2013). Pro neobkhidnist pidvyshchennia pedahohichnoi kvalifikatsii nastavnykiv akademichnykh hrup v ahrarnykh i pryrodookhoronnykh VNZ [About the need to improve the pedagogical qualifications of the mentors of academic groups in agricultural and environmental universities]. Pedagogical Almanac, (20), 147-155.
Sopivnyk, R., & Petriv, H. (2014). Vykhovannia i samovykhovannia na zasadakh natsionalno-patriotychnykh tsinnostei [Education and self-education based on national and patriotic values]. «TsP «Komprynt».
Shkolna, M. (2017). Do pytannia hotovnosti kuratoriv studentskykh hrup do vykhovannia sotsialnoi zrilosti u studentiv ahrarnykh koledzhiv [To the issue of readiness of curators of student groups to foster social maturity in students of agricultural colleges]. Youth and the market, (7), 165-169.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).