Освітнє середовище технічного коледжу – простір занурення в реальну професійно орієнтовану екологічну діяльність
DOI:
https://doi.org/10.31548/hspedagog13(2).2022.30-37Анотація
В статті висвітлено значення освітнього середовища технічного фахового коледжу у формуванні екологічної культури здобувачів технічної освіти та визначені характер і якісний рівень відносин між людиною та соціальним природним середовищем, що проявляється в системі ціннісних орієнтацій, що мотивують екологічну поведінку, котра реалізується в усіх видах людської діяльності. Екологічно культурна особистість здобувача технічної освіти має високий рівень екологічних знань, розвинуте екологічне мислення, в своєму поводженні керується пріоритетністю екологічних цінностей, досліджує свою професію як дієвий засіб поліпшення стану довколишнього середовища та розв’язання екологічних проблем. У публікації розглянуто підходи до формування екологічної культури під час аудиторної та поза-навчальної діяльності і на їх основі розкрито роль, значення та напрями формування екологічних знань студентів технічного коледжу. З’ясовано, що застосовування інтерактивних технологій допускає активізувати засвоєння й творче використання теоретичного матеріалу; дозволяє змоделювати здобувачем технічної освіти життєві екологічні ситуації; залучити студентів технічного коледжу до розв’язання екологічних проблем, розв’язання ними природо-відповідальних проблем, набуття практики екологічної діяльності в коледжі.
Посилання
Badyuk Y.V., Konoshevsky L.L. (2007) Pedagogical approaches to the classification of business games. Science. notes of Ternopil National Pedagogical University. Series: Pedagogy. 2007. № 9. S. 20–25. [in Ukrainian]
Gurevich R.S., Kademiya M. Yu., Boychuk V.M., Gordiychuk G.B., Konoshevsky L.L., Konoshevsky O.L., Opushko N.R., Shestopal O.V. (2019) Preparation future teachers in the educational and information environment of higher education institutions by means of information and communication technologies: [monograph]; for order. Academician of the National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine RS Gurevich. Vinnytsia: Planer Firm LLC, 2019. 564 p. [in Ukrainian]
Kyrylenko N.M. (2009) Methodical recommendations for the development and practical application of computer didactic games in the training of future teachers of mathematics and computer science. Vinnytsia: GLOBUS-PRESS, 2009. 36 p. [in Ukrainian]
Kolomiets A.M., Kryzhanivska V.P. (2008) The use of business games, game techniques and situations in the educational process. Vinnytsia: VSPU, 2008. 36 p. [in Ukrainian]
Konoshevsky L.L., Derkach A.M. (2020) Application of multimedia technologies in the information educational environment ZVO. The 13th International scientific and practical conference “Perspectives of world science and education” (September 9-11, 2020) CPN Publishing Group, Osaka, Japan. 2020. P. 150–160. [in Ukrainian]
Saenko T.V. (2017) Ecological potential of higher education, in particular higher technical school. Bulletin of the National Aviation University. Coll. Science. wash. Pedagogy. Psychology. 2017. № 11. S. 121–131. [in Ukrainian]
Saenko T.V. (2008) Education of eco-safe information society: problems and prospects: monograph. Kyiv: Education of Ukraine. 2008. 233 p. [in Ukrainian]
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).