Освітнє середовище технічного коледжу – простір занурення в реальну професійно орієнтовану екологічну діяльність

Автор(и)

  • Y. Koval Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського image/svg+xml
  • К. Volokhata Bar Humanitarian and Pedagogical College named after Mykhailo Hrushevsky , Барський гуманітарно-педагогічний коледжуімені Михайла Грушевського

DOI:

https://doi.org/10.31548/hspedagog13(2).2022.30-37

Анотація

В статті висвітлено значення освітнього середовища технічного  фахового коледжу у формуванні екологічної культури здобувачів технічної освіти та визначені характер і якісний рівень відносин між людиною та соціальним природним середовищем, що проявляється в системі ціннісних орієнтацій, що мотивують екологічну поведінку, котра  реалізується в усіх видах людської діяльності. Екологічно культурна особистість здобувача технічної освіти має високий рівень екологічних знань, розвинуте екологічне мислення, в своєму поводженні керується пріоритетністю екологічних цінностей, досліджує свою професію як дієвий засіб поліпшення стану довколишнього середовища та розв’язання екологічних проблем. У публікації розглянуто підходи до формування екологічної культури під час аудиторної та поза-навчальної  діяльності і на їх основі розкрито роль, значення та напрями формування екологічних знань студентів технічного коледжу. З’ясовано, що застосовування інтерактивних технологій допускає активізувати засвоєння й творче використання теоретичного матеріалу; дозволяє змоделювати здобувачем технічної освіти життєві екологічні ситуації; залучити студентів технічного коледжу до розв’язання екологічних проблем, розв’язання ними природо-відповідальних проблем, набуття практики екологічної діяльності в коледжі.

Посилання

Badyuk Y.V., Konoshevsky L.L. (2007) Pedagogical approaches to the classification of business games. Science. notes of Ternopil National Pedagogical University. Series: Pedagogy. 2007. № 9. S. 20–25. [in Ukrainian]

Gurevich R.S., Kademiya M. Yu., Boychuk V.M., Gordiychuk G.B., Konoshevsky L.L., Konoshevsky O.L., Opushko N.R., Shestopal O.V. (2019) Preparation future teachers in the educational and information environment of higher education institutions by means of information and communication technologies: [monograph]; for order. Academician of the National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine RS Gurevich. Vinnytsia: Planer Firm LLC, 2019. 564 p. [in Ukrainian]

Kyrylenko N.M. (2009) Methodical recommendations for the development and practical application of computer didactic games in the training of future teachers of mathematics and computer science. Vinnytsia: GLOBUS-PRESS, 2009. 36 p. [in Ukrainian]

Kolomiets A.M., Kryzhanivska V.P. (2008) The use of business games, game techniques and situations in the educational process. Vinnytsia: VSPU, 2008. 36 p. [in Ukrainian]

Konoshevsky L.L., Derkach A.M. (2020) Application of multimedia technologies in the information educational environment ZVO. The 13th International scientific and practical conference “Perspectives of world science and education” (September 9-11, 2020) CPN Publishing Group, Osaka, Japan. 2020. P. 150–160. [in Ukrainian]

Saenko T.V. (2017) Ecological potential of higher education, in particular higher technical school. Bulletin of the National Aviation University. Coll. Science. wash. Pedagogy. Psychology. 2017. № 11. S. 121–131. [in Ukrainian]

Saenko T.V. (2008) Education of eco-safe information society: problems and prospects: monograph. Kyiv: Education of Ukraine. 2008. 233 p. [in Ukrainian]

Завантаження

Опубліковано

2022-09-26

Номер

Розділ

Статті