Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул вебсайту
Open Menu
Науковий журнал «Гуманітарні студії: педагогіка, психологія, філософія»
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний банер
Заява про конфіденційність
Контакти
Пошук
Увійти
Головна
/
Архіви
/
Том 13 № 2 (2022)
Том 13 № 2 (2022)
Опубліковано:
2022-09-26
Статті
Надання психосоціальної допомоги дітям в умовах воєнного стану
К. Vlasenko
6-11
PDF
Роль навчального відео у розвитку англомовної професійної комунікативної компетенції майбутніх юристів
М. V. Volodarska
12-25
PDF
Виховання почуття патріотизму у дітей дошкільного віку в Україні (1930-1941 роки)
T. Lushpay
26-29
PDF
Освітнє середовище технічного коледжу – простір занурення в реальну професійно орієнтовану екологічну діяльність
Y. Koval, К. Volokhata
30-37
PDF
технології інтеграції освітніх ресурсів і сервісів в умовах дистанційного навчання
O. Kuzminska, O. Glazunova, M. Mokriiev, V. Korolchuk, T. Voloshyna
38-46
PDF
Методологічні аспекти нарощення потенцііалу понятійно-категоріального апарату духовної культури та її системний мультидисциплінарний аналіз
V. L. Khodunovа, O. V. Oleksienko
47-54
PDF
Громадянські цінності сучасних студентів
О. М. Khrystenko
55-62
PDF
Роль семінарів і тренінгів у розвитку діалогової взаємодії: полікультурний підхід в умовах сучасної освіти
О. Chaika
63-71
PDF
How to recognize violence and prevent it
N. О. Bondarenko
72-77
PDF
Безбар’єрне спілкування: яке воно? (особливості сучасної комунікації крізь призму існування в умовах війни)
I. Vakulyk
78-83
PDF
Професійний стрес психологів початківців
І. V. Kurinna
84-90
PDF
Світовий парадигмальний злам-2022: уроки, наслідки та перспективи
V. Kul'tenko
91-98
PDF
Критичне мислення як «soft skill» для людини ххі століття
I. S. Matviienko
99-104
PDF
Структура споріднення К. Леві-Строса: теорія і критика
S. V. Storozuk, І. M. Hoian
105-115
PDF
Рецензія
I. V. Sopivnyk
PDF
Мова
English
українська
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів