Середовище Google Classroom для доставки різнотипного навчального контенту під час дистанційного навчання
DOI:
https://doi.org/10.31548/hspedagog14(1).2023.24-32Анотація
Стрімкий розвиток інформаційних технологій, виклики спричинені пандемією та військовими діями на території України сприяли вимушеній необхідності закладів освіти переходити на нові форми, методи та засоби організації освітнього процесу, а також забезпечення здобувачів освіти необхідним різнотипним навчальним контентом для якісного надання освітніх послуг в синхронному та асинхронному режимах. У статті розглянуто питання проєктування та використання освітнього інструменту Google Classroom для організації дистанційного навчання у закладах вищої освіти, зокрема для доставки різнотипного контенту здобувачам освіти. Представлено етапи проєктування цифрового середовища на основі Google Classroom, а саме: (1) створити Google Classroom; (2) розробити структуру курсу та налаштувати потік; (3) створити завдання; (4) інтегрувати сервіси Google Workspace; (5) інтегрувати зовнішні інструменти; (6) долучити студентів; (7) додати та налагодити зворотний зв’язок; (8) здійснити моніторинг успішності. Учасниками експерименту були студенти 1 курсу галузі знань 12 Інформаційні технології Національного університету біоресурсів і природокористування України. З метою вивчення ефективності застосування Google Classroom для доставки різнотипного навчального контенту під час дистанційного (змішаного) навчання студентам було запропоновано заповнити анкету за розробленими критеріями (якість навчального контенту; зручність отримання доступу до навчального контенту; функціональність; комунікація; доступність) та відповідними показниками оцінки Google Classroom для доставки різнотипного навчального контенту в сучасних умовах здобуття освіти. У цій роботі наведено аналіз думок 164 студентів-експертів закладу вищої освіти. Визначено потребу розробки методики створення та доставки різнотипного навчального контенту використовуючи освітній інструмент Google Classroom.
Посилання
K. Beaumont (2018). Google Classroom: onlajn-navchalne seredovishhe dlya pidtrimki zmishanogo navchannya. [Google Classroom: An online learning environment to support blended learning.] Compass Journal of Learning and Teaching 11(2). DOI: 10.21100/compass. v11i2.837
Sultanova L. Yu., Tsiuni-ak O. P., Milto L. O., Zheludenko M. O., Lyktei L. M., Petrenko L. M. and Uchitel A. D. Potencial veb-servisu Google Classroom dlya vikladachiv vishhih navchalnih zakladiv v umovah pandemiyi. [The potential of Google Classroom web service for lecturers of higher educational establishments under pandemic conditions.] http://ceur-ws.org/Vol-2879/paper19.pdf
Widiyatmoko A. (2021). Efektyvnist google classroom yak instrumentu dlia pidtrymky onlain-navchannia pryrodnychykh nauk: ohliad literatury. [The effectiveness of google classroom as a tool to support online science learning: a literature review. Journal of Physics: Conference Series]. 1918 (2021) 052069. doi:10.1088/1742-6596/1918/5/052069
Adit Gupta, Pooja Pathania (2021). Vyvchyty vplyv Google Classroom yak platformy dlia navchannia ta spivpratsi na rivni pedahohichnoi osvity. [To study the impact of Google Classroom as a platform of learning and collaboration at the teacher education level.] Education and Information TechnologiesVolume 26 (1), 843–857. https://doi.org/10.1007/s10639-020-10294-1
Mohamad Syafiq Ya Shak, Mohd Haniff Mohd Tahir, Airil Haimi Mohd Adnan, N Shushma Devi Piaralal, Dianna Suzieanna Mohamad Shah. Google Classroom yak spryimaiut vykladachi: ohliad. [Google Classroom as Perceived by Educators: An Overview.] Malaysian Journal of Social Sciences and Humanities (MJSSH), Vol-ume 6, Issue 7, (page 360 - 369), 2021 DOI: https://doi.org/10.47405/mjssh.v6i7.867
Dina Nafsirul Rahmah, Graselly, Khoiri Aqilla Arifi, Novita Safitri, Destari. SPRYIMANNIa STUDENTAMY VYKORYSTANNIa GOOGLE CLASSROOM U PROTsESI VYVChENNIa ANHLIISKOI MOVY. [STUDENTS’ PERCEPTIONS OF USING GOOGLE CLASSROOM IN THE PROCESS OF LEARNING ENGLISH.] Indonesian Journal of Research and Edu-cational Review. Volume 1, No. 1, 2021, pp 37-45. https://doi.org/10.51574/ijrer.v1i1.52
GAT Labs for educations. Available at: https://gatlabs.com/education/blog/online-teaching-guide-in-google-workspace/
Завантаження
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).