Розвиток вищої педагогічної освіти у Великій Британії на початку ХХІ ст.
Анотація
У статті розглядається розвиток вищої педагогічної освіти у Великій Британії на початку ХХІ ст. Розкрито два основні підходи підготовки педагогічних кадрів. Висвітлюється низка взаємопов’язаних компонентів при підготовці вчителя. Показано які реформи проводяться у Великій Британії за весь період розвитку освіти.Посилання
Задорожна І. П. Особливості методичної підготовки вчителів англійської мови у Великій Британії: Дис... канд. пед. наук: 13.00.04. - Т., 2002. - 332 с.
Толочик А. І. Сучасні тенденції підготовки вчителів у Великобританії// Науковий вісник МДУ імені В . О . Сухомлинського. – Випуск 1.33. Педагогічні науки. – С. 128-131.
Сучасна освітня система у Великій Британії.– Електронний ресурс. – [Режим доступу] : http://osvita.ua/school/method/1024/
Bonnett М. "New" Era Values and the Teacher – Pupil Relationship as a Form of the Poetic // British Journal of Educational Studies. – 1996. – Vol. 44. – №1. – P.28.
Мельничук О. Історичні аспекти становлення та організації вищої педагогічної освіти у Великій Британії // Педагогічний часопис Волині. – №1(4). – 2017. – С. 22-26.
Онищенко Ю. Ю. Формирование профессионализма учителя в системе педагогического образования в Великобритании (конец XX - начало XXI вв.) . : Дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01. – Коломна, 2007. – 168 с.
Barber M. High expectations and standards of all, no matter what: creating a world class education service in England / M. Barber. – London : Routledge Falmer, 2001. – 187 p.
Попович І. Є Історичні аспекти розвитку професійної підготовки вчителя- дослідника у вищих навчальних закладах Великої Британії // Наукові записки НДУ ім. М. Гоголя: Психолого-педагогічні науки. – 2016. – № 1. – С. 274-279.
Нос Л. С. Сучасні підходи до професійної підготовки вчителів початкової школи в країнах Європи / Л. С. Нос // Молодий вчений. — 2017. — №7. – С. 309-312.
School Experience Programme .– Електронний ресурс. – [Режим доступу] : https://www.gov.uk/government/publications/school-experience-programme-information-for-schools
Абазовик Е. В. Реформирование подготовки учителей в Англии на современном этапе.– Електронний ресурс. – [Режим доступу] : file:///C:/Users/%D0%94%D0%BE%D0%BC/ Downloads/reformirovanie-podgotovki-uchiteley-v-anglii-na-sovremennom-etape.pdf
Освіта у Великій Британії .– Електронний ресурс. – [Режим доступу] : https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9E%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B0_%D1%83_%D0%92%D0%B5%D0%BB%D0%B8%D0%BA%D1%96%D0%B9_%D0%91%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%96%D1%97
Перспективи розвитку вищої освіти у Великобританії на наступне десятиліття .– Електронний ресурс. – [Режим доступу] : http://studybridge.com.ua/articles/united-kingdom/percpektivj-razvitiya-vjschego-obrazovaniya-v-anglii-na-10-let.html
Кіщенко, Ю. В. Історико-соціальні передумови становлення сучасної системи професійної підготовки вчителів в Англії та Уельсі / Ю. В. Кіщенко // Педагогічні науки : зб. наук. праць. – Херсон: ХДУ, 2005 . – Вип. 40 . – С. 423 – 428.
Погребняк Н. М. Основні напрямки реформування вищої педагогічної освіти Великобританії / Н. М. Погребняк // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Сер.: Педагогічні науки : Зб. наук. ст. – Луганськ, 2010. – Вип. 16 (203). – Ч. II. – С. 278–286.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).