Дефінітивний аналіз організаційно-методичних засад підготовки майбутніх філологів у вищих навчальних закладах України
Анотація
В статті зроблений дефінітивний аналіз організаційно-методичних засад підготовки майбутніх філологів у вищих навчальних закладах України. Проаналізовано роботи вітчизняних та зарубіжних дослідників щодо формування категоріально-понятійного апарату дослідження. Визначені поняття «філологія», «філологічна освіта», «підготовка майбутнього філолога», «організаційно-методичні засади підготовки майбутніх філологів». Установлено, що більшість із цих понять не мають однозначного визначення, а трактуються дослідниками досить по різному в контексті досліджуваних ними проблем.
Посилання
Аверинцев С.С. Филология // Большая советская энциклопедия / М., 3-е изд., Т. 27. – 1977. – [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://philologos.narod.ru/texts/aver_philol.htm
Аннушкин В. ?. Филология – словесность – языкознание в классической русской тра-диции и современном научно-педагогическом процессе // К 80-летию Ю. В. Рождественского / под ред. А. А. Волкова, А. Ю. Овчинникова, О. Э. Хазановой. – М., 2006. – С. 53–79
Великий тлумачний словник сучасної української мови / Уклад. і голов. ред. В.Т. Бу-сел. – К. : Ірпінь : ВТФ «Перун», 2005. – 1728 с.
Григорьева Е.В. Филологическое образование в поликультурном пространстве России ХХІ века и его отражение в ФГОС средней и высшей школы / Григорьева Е.В., Маевский Н.Н. // ?звестия южного федерального университета. Филологические науки. – 2007. – №1-2. – С. 300-314.
Гудков В.П. Филология как наука и как совокупность образовательных дисциплин // ?нформ. бюл. № 9 Совета по филологии Учебно-методического объединения по классиче-скому университетскому образованию. Ярославль, 2006. – С. 15-27.
Енциклопедія освіти / Акад. пед. наук України; голов. ред. Кремень В. Г. – К.: Юрінком Інтер,. 2008. – 1040 с.
Жерновей Г. Я. Класична філологія в Чернівецькому університеті: сторінки історії в іменах (1875–1940) / Г. Я. Жерновей // Науковий вісник Чернівецького університету. Романо-слов'янський дискурс. – 2011. – Вип. 565. – С. 251-254.
Липчанко-Ковачик О.В. Підготовка майбутніх бакалаврів-філологів до використання інтерактивних технологій у професійній діяльності [Текст] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Липчанко-Ковачик Оксана Василівна ; Нац. ун-т вод. госп-ва та природокористу-вання. – Рівне, 2016. – 22 с. : рис., табл.
Педагогічний словник / за ред. М. Д. Ярмаченка. – К. : Педагогічна думка, 2001. – 514 с.
Пушкар Т.М. Формування готовності майбутніх учителів філологічних спеціальностей до міжособистісної взаємодії засобами комунікативних технологій [Текст] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Пушкар Тетяна Миколаївна ; Житомир. держ. ун-т ім. Івана Фран-ка. – Житомир, 2016. – 20 с.
Семиченко В. А. Теоретико-методологічні основи підготовки майбутніх психологів / В.А. Семиченко // Актуальні проблеми психології : зб. наукових праць Інституту психології ім. Г. С. Костюка АПН України / [за ред. С. Д. Максименка, Л. М. Карамушки]. – К. : Мілениум, 2005. – Том. I : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. – Ч. 15. – С. 109–112.
Степанов Ю. С. Филология // Русский язык: энциклопедия / гл. ред. Ю. Н. Караулов. – 2-е изд., перераб. и доп. – М., 1997. – С. 592–596.
Терно В.В. Ліцензування і акредитація у сфері вищої освіти: формування справ / В.В.Терно. — К.: МАУП, 2006. — 200 с.
Технологии и методики обучения литературе : учеб. пособие для бакалавров / ред.: В.А. Коханова .— 2-е изд., стер. — М. : ФЛ?НТА, 2016 .— 249 с.
Ядровской Е.Р. Глоссарий методических терминов и понятий (русский язык, литера-тура): Опыт построения терминосистемы / Под общей ред. Е. Р. Ядровской, А.?. Дунева. – СПб.: Свое издательство, 2015. – 306 с.
Peile Jh. Philology / John Peile New York: Appleton and company, 1879. – 187 p.
Turner О. Philology: The Forgotten Origins of the Modern Humanities. Princeton University Press, 2014. – 576 р.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).