Теоретичний аналіз понятійно-термінологічного апарату дослідження готовності майбутніх учителів до організації індивідуальної роботи учнів початкової школи
Анотація
У статті здійснено теоретичний аналіз понятійно-термінологічного апарату дослідження готовності майбутніх учителів до індивідуальної роботи учнів початкової школи. Розкрито трактування понять, термінів у психолого-педагогічній літературі: «готовність», «професійна готовність», «готовність до педагогічної діяльності», «професійна готовність майбутнього учителя початкової школи», «індивідуальна робота», «організація індивідуальної роботи учнів початкової школи».
Посилання
Готовность к деятельности в экстремальных ситуаціях : психологический аспект / М.?. Дьяченко, Л.А. Кандыбович, В.А. Пономаренко. Минск: ?зд-во «Университетское», 1985. 206 с.
Даль В. ?. Толковый словарь живого великорусского языка: в 4-х т. М. : Терра, 1995. Т. 1. 800 с.
Дидактика современной школы : пособие для учителей / [ Б.С. Кобзарь, Г.Ф. Кумарина, Ю.А. Кусый и др.]; под. ред. В.А. Онищука. К.: Рад. шк., 1987. 351 с.
Дурай-Новакова К.М. Проблемы и задачи спецкурса «Профессиональная готовность студентов к педагогической деятельности» в системе подготовки учителя // Теория и практика высшего педагогического образования. М. : МГП?, 1984. С. 51–59.
Енциклопедія освіти / Акад. пед. наук України : гол. ред. В. Г. Кремень. К. : Юрінком Ін-тер, 2008. 1040 с.
Комар О. А. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до застосування інтерак-тивних технологій. Теоретико-методичні аспекти: монографія. Умань : РВЦ «Софія», 2008. 332 с.
Лесик В. В. Формування у студентів психолого-педагогічної готовності до майбутньої професійно-трудової діяльності // Гуманітарний вісник Переяслав-Хмельницького ДПУ імені Григорія Сковороди: зб. наук. праць. Переяслав-Хмельницький, 2011. Вип. 22. С. 93–96.
Линенко А. Ф. Теорія і практика формування готовності студентів педагогічних вузів до професійної діяльності: автореф. дис. … д-ра пед. наук: 13.00.04. К., 1996. 44 с.
Мороз О.Г., Сластьонін В.О., Філіпченко Н.І. Підготовка майбутнього вчителя : зміст та організація. К.: ІЗМН, 1997. 168 с.
Психологический словарь / [под ред. В. В. Давыдова, А. В. Запорожца, В. Ф. Ломова и др. ; Науч.-исслед. инстит. общей и пед. психол. АПН СССР. М. : Педагогика, 1983. 448 с.
Сухомлинський В. О. Як виховати справжню людину // Вибрані твори : у 5 т. К. : Ра-дянська школа, 1976. Т. 2. С. 147–416.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).