Інноваційні метод формування професійної мобільності майбутніх фахівців-аграріїв

Автор(и)

  • О. І. ПІДДУБЦЕВА Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет

Анотація

В статті проаналізовано сучасні теоретичні та практичні праці щодо розуміння поняття “професійна мобільність”. Окреслені основні види професійної мобільності — вертикальна та горизонтальна. Розглянуто інноваційні методи формування професійної мобільності майбутніх фахівців-аграріїв на заняття з дисципліни “Німецька мова (за професійним спрямуванням)”. Докладно досліджені такі інноваційні методи як “case study“, мікрофон, метод проектів. 

Посилання

Вихрущ В.О. Психодидактика вищої школи: інноваційні методи навчання: навч. посіб. / В.О. Вихрущ, С.В. Гуменюк, О.А. Вихрущ-Олексюк. – Тернопіль: Крок, 2017. – 280 с.

Дегтярьова Ю. В. Підвищення ефективності навчання іноземних мов з використанням кейс-методів [Електроний ресурс]. – Режим доступу: http://www-center.univer.kharkov.ua/vesnik/full/173.pdf.

Іванченко Є. А. Формування професійної мобільності майбутніх економістів у процесі навчання у вищих навчальних закладах: дис. … канд. пед. наук: 13.00.04 / Є. А. Іванченко. – Одеса, 2005. – 181 с.

Кожемякіна Н. І. Соціально-педагогічні умови формування професійної мобільності майбутніх менеджерів-аграріїв: дис... канд. пед. наук: 13.00.04. – Одеса, 2006. – 329 с.

Малюга О.С. До питання інтерактивних методів навчання іноземної мови студентів нефілологічних спеціальностей на заключному етапі вищої школи / О. С. Малюга // Молодь і ринок. – 2014. – № 2. – С. 86-90. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_2_17

Сушенцева Л. Л. Формування професійної мобільності майбутніх кваліфікованих робітників у професійно-технічних навчальних закладах: теорія і практика [Текст]: монографія / Л.Л. Сушенцева. – Кривий Ріг: Вид. дім, 2011. – 438 с.

Завантаження

Опубліковано

2018-07-27