Лідер і послідовник діючих наукових шкіл кафедр педагогіки національного Університету біоресурсів і природокористування України
Анотація
У статті висвітлена діяльності сучасних наукових шкіл кафедри педагогіки Національного університету біоресурсів і природокористування України. Розкрита роль їх лідерів і послідовників у процесі формування співтовариства учених на основі спільного напряму досліджень та самобутньої методології. Здійснено аналіз методологічних засад на яких базується дослідницько-пошукова діяльність наукової школи. Показані надбання наукових шкіл, їх доробок, результати наукових досліджень, захищені дисертаційні праці, наводяться кількісні показники виданих лідерами і послідовниками наукових шкіл монографій, статей, навчальних та навчально-методичних посібників Зауважується на опублікованих статтях у журналах, що входять до міжнародних наукометричних баз Index Copernicus, Scopus, Web of Science.Посилання
Кручек В. А. Психолого-педагогічні основи міжособистісного спілкування: навч. посіб. / Кручек В. А. – [2-ге видання, доп. і перероб.] – К.: НАКККіМ, 2011. – 302 с.
Ніколаєнко С. Теоретико-методологічні основи управління : монографія / С.Ніколаєнко. – К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2008. – 419 с.
Сопівник Р. В. Експериментальна робота з удосконалення виховної роботи зі сту-дентською молоддю / Р. В. Сопівник, І. В. Сопівник // Науковий вісник Національного універ-ситету біоресурсів і природокористування України / Серія «Педагогіка, психологія, філо-софія». – 2010. Вип. 155, Ч.1. – С. 282–286.
Сопівник Р.В. Ціннісні орієнтири екзистенціалізму в контексті виховання особистості. // Духовність особистості: методологія, теорія і практика: Збірних наукових праць. – 2015 - . Вип. 2 (65). – С. 164-173.
Сопівник Р.В. Виховання особистості майбутнього фахівця агропромислової галузі крізь призму функцій наставника академічної групи // Науковий вісник Національного універ-ситету біоресурсів і природокористування України. Серія «Педагогіка, психологія, філо-софія». – 2015. – № 220. – С. 172-182.
Сопівник Р.В. Виховання лідерських якостей студентів аграрних вищих навчальних закладів : [монографія] / Р.В.Сопівник. – К.:«ЦП «Компринт», 2012. – 500 с.
Сопівник Р.В. Ретроспективний аналіз основних теорій лідерства / Р. В. Сопівник // Вісник Національного університету оборони України. – 2012. – Вип. 4 (29). – С. 104–109.
Сопівник Р.В. Еволюція ідей відбору та формування якостей лідера у процесі фахової підготовки майбутніх аграріїв // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені В.Гнатюка. Серія: Педагогіка. – 2012. – №3. – С. 13-18
Сопівник Р.В. Планування виховної роботи у вищому навчальному закладі // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія «Педагогіка, психологія, філософія». – 2016. – № 239. – С. 229-234.
Ніколаєнко С.М., Шинкарук В.Д., Рудень Д.М., Сопівник Р.В., Сопівник І.В., Петрів Г.В., Кушнір А.О., Мойсеєв В.В., Давидова О.П. Програма виховання студента: «Фахівець, громадянин, патріот». Навчально-методичний посібник / С.М.Ніколаєнко, В.Д.Шинкарук, Д.М.Рудень, Р.В.Сопівник, І.В.Сопівник, Г.В.Петрів, А.О.Кушнір, В.В.Мойсеєв, О.П.Давидова. – К.: «ACS-ACTIVE» 2016. – 76 с.
Сопівник Р.В. Виховання і самовиховання на засадах національно-патріотичних цінностей: методичний посібник для студентів і науково-педагогічних працівників аграрних і природоохоронних ВНЗ [Текст] / Р.В. Сопівник, Петрів Г.В. – К.: «ЦП «Компринт», 2014. – 185 с.
Канішевська Л.В. Виховання соціальної зрілості старшокласників загально-освітніх шкіл-інтернатів у позаурочній діяльності: Виховання соціальної зрілості старшоклас-ників загальноосвітніх шкіл-інтернатів у позаурочній діяльності: монографія / Л. В. Канішевська; НАПН України, Ін-т пробл. виховання. - К., 2011. - 368 c.
Васюк О. В. Формування професійної спрямованості майбутніх соціальних пе-дагогів : монографія / О. В. Васюк. – Київ – Ніжин : Видавець ПП Лисенко М. М., 2014. – 336 с.
Кручек В. А. Формування культури педагогічної взаємодії: монографія / В.А. Кручек - М.: НАКККіМ, 2012. – 408 с.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).