ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ США

Автор(и)

  • А. П. Чичук Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького image/svg+xml , Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького image/svg+xml

Анотація

З’ясовано особливості професійної підготовки учителів початкової школи у США. Розкрито види кредитних одиниць: трансферний кредит, дуальний кредит, спрямований кредит, які розрізняють в американській освітній системі. Кредитні одиниці, їх запровадження до навчального процесу сприяє взаємодії міжнародних систем вищої освіти, а також підвищенню якості підготовки фахівців. Розглянуто особливості використання кредитних одиниць у ВНЗ. Розглянуто динаміку розвитку педагогічної освіти у США у другій половині ХХ та на початку ХХІ століття. Аналіз наукових джерел свідчить, що вчителів початкової школи у США готують в університетах, 4-річних та 2-річних коледжах; в американських університетах упродовж перших трьох семестрів здійснюється загальноосвітня підготовка громадянина. В останні два роки студенти вивчають спеціальні дисципліни. Навчальні плани університетів включають обов’язкові предмети та предмети за вибором; до навчального процесу запроваджено систему залікових одиниць; до університетів, викладачів, учителів, студентів, абітурієнтів визначено конкретні вимоги.

Біографія автора

  • автор А. П. Чичук, афіліація Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького
    доцент кафедри дошкільної освіти

Посилання

Широкова Мария Влодимировна Ведущие тенденции управления качеством педагогического образования а США.-Дисс. … канд. пед. наук.-Белгород,2010.-165с.

Белякин Александр Михайлович Управление институциональными преобразо-ваниями в высшей школе США на рубеже ХХ и ХХI века.-Дисс. доктора пед. Наук.-Казань,-2009.-342с.

Кучай Т. П. Підготовка шкільних консультантів до активної участі в освітньому процесі // Порівняльна професійна педагогіка № 2 (6), 2013 : наук. журнал / голов. ред. Н. М. Бідюк. – К. – Хмельницький : ХНУ, 2013. – С. 162-166.

Peterson M., and Dill D. Understanding the competitive environment of the postsecondary knowledge industy. In M. Peterson and Associates (Eds.), Planning and management for a changing environment. San Francisco: Jossey-Bass., 1997.

Лизунова Нина Михайловна. Теория и практика отбора содержания обучения в высшей школе США.-Дисс. … канд. пед. наук.-Москва,1990.-190с.

Кучай О. Особливості підготовки майбутніх учителів початкових класів засобами мультимедійних технологій / О. В. Кучай // Вісник Черкаського університету. – Серія: Педагогічні науки. Випуск № 34(247). – 2012. – С. 137-140.

Finday F. Block Transfer Handbook: Constructing and Negotiating Block Transfer Agreement. British Columbia Council on Admission and Transfer. 2000, 26 p.

Lewis,L. The Credit System in Colleges and Universities, New Dimensions in L - Higher Education, Office of Education, Department of Health, Education, and Welfare, No. 9, Nov. 1961, p.9.

UCSC General Catalog 2004-06. Course Credit. 5p.

Кучай О. Використання мультимедійних технологій у підготовці вчителів початкових класів : навчальний посібник. – Черкаси : видавець Чабаненко Ю. А., 2015. – 52 с.

Piland, D. Reflections of a Rural School Student Teacher // Rural Educator, V. 17, N. 1, 1992. – P. 27.

Павлова Наталия Анатольевна. Реформирование системы высшего образова-ния в США в 80-90-е годы ХХв. –Дис. канд. пед. наук, Пенза.-2006р.-201с.

Завантаження

Опубліковано

2018-07-27