ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ США
Анотація
З’ясовано особливості професійної підготовки учителів початкової школи у США. Розкрито види кредитних одиниць: трансферний кредит, дуальний кредит, спрямований кредит, які розрізняють в американській освітній системі. Кредитні одиниці, їх запровадження до навчального процесу сприяє взаємодії міжнародних систем вищої освіти, а також підвищенню якості підготовки фахівців. Розглянуто особливості використання кредитних одиниць у ВНЗ. Розглянуто динаміку розвитку педагогічної освіти у США у другій половині ХХ та на початку ХХІ століття. Аналіз наукових джерел свідчить, що вчителів початкової школи у США готують в університетах, 4-річних та 2-річних коледжах; в американських університетах упродовж перших трьох семестрів здійснюється загальноосвітня підготовка громадянина. В останні два роки студенти вивчають спеціальні дисципліни. Навчальні плани університетів включають обов’язкові предмети та предмети за вибором; до навчального процесу запроваджено систему залікових одиниць; до університетів, викладачів, учителів, студентів, абітурієнтів визначено конкретні вимоги.Посилання
Широкова Мария Влодимировна Ведущие тенденции управления качеством педагогического образования а США.-Дисс. … канд. пед. наук.-Белгород,2010.-165с.
Белякин Александр Михайлович Управление институциональными преобразо-ваниями в высшей школе США на рубеже ХХ и ХХI века.-Дисс. доктора пед. Наук.-Казань,-2009.-342с.
Кучай Т. П. Підготовка шкільних консультантів до активної участі в освітньому процесі // Порівняльна професійна педагогіка № 2 (6), 2013 : наук. журнал / голов. ред. Н. М. Бідюк. – К. – Хмельницький : ХНУ, 2013. – С. 162-166.
Peterson M., and Dill D. Understanding the competitive environment of the postsecondary knowledge industy. In M. Peterson and Associates (Eds.), Planning and management for a changing environment. San Francisco: Jossey-Bass., 1997.
Лизунова Нина Михайловна. Теория и практика отбора содержания обучения в высшей школе США.-Дисс. … канд. пед. наук.-Москва,1990.-190с.
Кучай О. Особливості підготовки майбутніх учителів початкових класів засобами мультимедійних технологій / О. В. Кучай // Вісник Черкаського університету. – Серія: Педагогічні науки. Випуск № 34(247). – 2012. – С. 137-140.
Finday F. Block Transfer Handbook: Constructing and Negotiating Block Transfer Agreement. British Columbia Council on Admission and Transfer. 2000, 26 p.
Lewis,L. The Credit System in Colleges and Universities, New Dimensions in L - Higher Education, Office of Education, Department of Health, Education, and Welfare, No. 9, Nov. 1961, p.9.
UCSC General Catalog 2004-06. Course Credit. 5p.
Кучай О. Використання мультимедійних технологій у підготовці вчителів початкових класів : навчальний посібник. – Черкаси : видавець Чабаненко Ю. А., 2015. – 52 с.
Piland, D. Reflections of a Rural School Student Teacher // Rural Educator, V. 17, N. 1, 1992. – P. 27.
Павлова Наталия Анатольевна. Реформирование системы высшего образова-ния в США в 80-90-е годы ХХв. –Дис. канд. пед. наук, Пенза.-2006р.-201с.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).