СУТНІСТЬ ТА СТРУКТУРА ПОНЯТТЯ «КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД» У КОНТЕКСТІ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Анотація
У статті охарактеризовано сутність та структуру терміна «компетентнісний підхід» у контексті підготовки вчителя початкової школи, проаналізовано різні підходи до трактування означеного поняття у психолого- педагогічній літературі. Основну увагу акцентовано на важливості реалізації компетентнісного підходу в ході підготовки вчителя початкової школи.
Посилання
Байбара Т. М. Компетентнісний підхід в початковій освіті: теоретичні засади / Т.М. Байбара // Початкова школа. - 2010. - № 8.
Глузман О. В. Базові компетентності : сутність та значення в життєвому успіху особистості / О. В. Глузман // Педагогіка і психологія. - 2009. - № 2. - С. 51-61.
Державний стандарт Нової української школи [Електронний ресурс]. - Режим до-ступу : http://mon.gov.ua/content/Новини/2017/08/30/project.pdf.
Ковальчук В. І. Тенденції розвитку освітньої системи в Україні / Василь Іванович Ковальчук // Economics, science, education: integration and synergy. Materials of international scientific and practical conference, 18-21 January 2016 / Василь Іванович Ковальчук. – Київ: Вид-во «Центр навчальної літератури», 2016. – С. 79–80.
Жук О. Л. Беларусь : компетентностный поход в педагогической подготовке студентов университета / О. Л. Жук // Педагогика. - 2008. - № 3. - С. 99-105.
Міськова Н. М. Формування методико-математичної компетентності майбутніх учи-телів початкових класів [Електронний ресурс] / Н. М. Міськова. - Режим доступу: file:///C:/Users/user/Desktop/Ppog_2013_1_15.pdf.
Рассказова Ж. В. Дослідницька діяльність молодших школярів як компонент про-цесу навчання в умовах загальноосвітньої організації / Ж. В. Рассказова // Молодий вчений. - 2014. - № 4. - С. 1080-1082.
Сорока О. В. Компетентнісний підхід у підготовці вчителя початкової школи [Елек-тронний ресурс] / О. В. Сорока - Режим доступу : http: //dspace.uzhnu. edu. ua/j spui/bitstream/lib/996/1/КОМІ ІЕТЕНТНІСНИ%20ПІ ДХІД%20У%20ШДГОТОВШ%20ВЧ?ТЕЛЯ%20ПОЧАТКОВОЇ%20ШКОЛ?. pdf.
Сухомлинський В. О. Сто порад учителю / В. О. Сухомлинський. - К. : Рад. шк., 1984. - 354 с.
Хитра З. М. Реалізація компетентнісного підходу в процесі підготовки майбутнього вчителя початкової школи до формування в учнів цілісної картини світу [Електронний ресурс] / З. М. Хитра - Режим доступу : http: //elibrary.kubg.edu. ua/3 716/1 /Z_Hitra_PSPO_IS_UKKUBG.pdf.
Часнікова О. В. Компетентнісний підхід в освіті як основа її реформування [Елек-тронний ресурс] / О. В. Часнікова - Режим доступу : https://www.narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=2607.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).