ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА ШВЕЙЦАРІЇ: СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТОК
Анотація
В статті було розглянуто основні характеристики системи професійної освіти в Швейцарії, якій властиві ґрунтовність та різноманітність, А також вона широко популярна в багатьох країнах світу та позитивно виділяється своїми високими стандартами якості, забезпечення яких має високий пріоритет для швейцарців. Отримання професійно-технічної освіти є однією з найсильніших традицій в країні, яка відома своєю відносно невеликою територією та високим рівнем життя. Зроблено первинний аналіз умов становлення та формування сучасного стану професійної освіти в історичному аспекті та критеріїв її успішності. Розглянуто сучасну систему професійно-технічного навчання у її нинішній формі, яка представлена коледжами, вищими спеціалізованими школами, політехнічними школами, інститутами та університетами.
Посилання
Закордонець Н. І. Можливості реалізації передових ідей швейцарського досвіду професійної підготовки майбутніх фахівців сфери туризму у вищих навчальних закладах України // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. 2012. № 3. С. 135-144.
Пригодій М. А. Європейський досвід використання дуальної моделі допрофе-сійної і професійної освіти молоді // Вісник Чернігівського державного педагогічного універси-тету імені Т.Г. Шевченка. Вип. 79. Чернігів: ЧНПУ, 2010. С. 193-195.
Черток Л. Історія розвитку освітньої системи Швейцарії // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. 2009. Вип. 30. С. 263-270.
Geschichte der Berufsbildung. Eidgenössisches Hochschulinstitut für Berufsbildung – URL: http://www.ehb.swiss/project/geschichte-der-berufsbildung (01.11.2017 p.).
Pädagogische Hochschule in Zürich. URL: https://phzh.ch/de/Ausbildung/Studiengaenge/Berufsbildung/Allgemeine-Informationen, (01.11.2017 p.).
Staatssekretariat für Bildung, Forschung und Innovation (SBFI) URL: https://www.sbfi.admin.ch/sbfi/de/home/bildung (01.11.2017 p.).
Success Factors of the Swiss Vocational Education and Training System in the Western Balkans. Factsheet. Swiss Federal Department of Foreign Affairs (FDFA) Swiss Agency for Development and Cooperation (SDC) 2014. URL: https://www.dcdualvet.org/wp-content/uploads/2014_SDC_Success-Factors-of-the-Swiss-VET-System-in-the-Western-Balkans.pdf (01.11.2017 p.).
Wettstein E. Die Entwicklung der Berufsbildung in der Schweiz. - URL: http://bbprojekte.ch/files/taetigkeit/information/8722_Entwicklung.pdf (01.11.2017 p.).
Wettstein E., Schmid E., Gonon P. Berufsbildung in der Schweiz. Formen, Strukturen, Akteure. URL: http://www.hep-verlag.ch/media/import/preview/berufsbildungderschweiz2014.pdf (01.11.2017 p.).
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).